Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 72 760 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 727,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 00182082 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Іванова |
| Телефон: | +380487376932 |
| E-mail: | alenkaiisus@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
| Замовник(и): | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
2 |
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: Вимогою п.1а Додатку 1.2 до Додатку 3 ТД було: «На підтвердження інформації зазначеної у довідці в довільній формі учасник надає Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Учасником не надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги Додатку 3 тендерної документації та законодавства. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи підтверджуючі вимоги тендерної документації та законодавства. Документи подані Учасником на виправлення невідповідностей повинні бути підписані КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.