Закупівлю оголошено - 01-07-2025, 17:20. Дата останніх змін - 01-08-2025, 15:54

Фасадне скління полікарбонатом на виробничому корпусі, загальною площею 896,4 м2

Фасадне скління полікарбонатом на виробничому корпусі, загальною площею 896,4 м2... Державна закупівля - UA-2025-07-01-012085-a Фасадне скління полікарбонатом на виробничому корпусі, загальною площею 896,4 м2 від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 7/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-01-012085-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-07-2025, 17:20
по 09-07-2025, 12:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-07-2025, 13:00
по 14-07-2025, 15:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
527620
527 620 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 638,10 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:030 Відділ закупівель
Телефон:380996641997
E-mail:tender030@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
63501, Україна, Харківська область,Чугуїв, м. Чугуїв, МІКРОРАЙОН АВІАТОР
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Лот 1. Фасадне скління полікар ...
527 620 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Фасадне скління полікарбонатом на виробничому корпусі, загальною площею 896,4 м2

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45443000-4
Фасадні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙРОН КРАФТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-07-2025 по 22-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, Україна, 04050, місто Київ, вул.Дегтярівська, будинок 11, офіс 3/34, 04050,, Андрій Геннадійович
Остаточна пропозиція:
527 620 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-07-2025, 11:53

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-07-25, 11:25:50
24

Шановний Учаснику, ТОВ "АЙРОН КРАФТ". За результатами Конкурсу UA-2025-07-01-012085-а Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною і Ваше підприємство знаходиться на етапі «Кваліфікація». Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. ПОВІДОМЛЯЮ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ у 24-х годинний термін виконати умови конкурсної документації за вказаною закупівлею та завантажити (ДОДАТИ) у Систему закупівель «Prozorro» до документів своєї пропозиції наступні документи: І частина: документи, що подаються учасником у період подання пропозицій. 1. На підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен надати: 1) ЯкщоУчасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації. 2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надаються: - копії документів, які підтверджують наявність освіти та/або посвідчення(нь) та/або сертифікатів та/або інший документ, які підтверджує здобуття освіти або проходження відповідних курсів відповідно до займаної посади на працівників зазначених у довідці форми №2.; - досвід роботи на підвісних колисках. Тобто, необхідно надати інформацію щодо спеціалістів, що зазначені в Довідці форми №2, які пройшли відповідне навчання та перевірку знань з охорони праці, пройшли медичний огляд і визнані придатними до роботи на висоті, мають сертифікат або документ, що підтверджує кваліфікацію "Верхолаз", мають досвід роботи на підвісних колисках не менше 1 року, та мають групу ІІ з електробезпеки (посвідчення, протоколи, сертифікати тощо); - Скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини між Учасником та працівниками, зазначеними у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Це може бути один із наступних документів: витяги із трудових книг (перша сторінка і сторінка з крайнім записом), накази про прийняття на роботу, трудові договори, або інший документ, що підтверджує наявність найманих працівників відповідно до чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників). 3. На виконання п. 3 додатку 3 Конкурсної документації надаються: 1) договірна ціна; 2) пояснювальна записка; 3) локальні кошториси; 4) розрахунок загальновиробничих витрат; 5) відомості ресурсів; 6) розрахунок адміністративних витрат (за наявності). ІІ частина: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду пропозиції (з моменту переходу пропозиції на етап «Кваліфікація»)*: 1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/), згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця (юридичної особи). Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*. 2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (https://corruptinfo.nazk.gov.ua/) , згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи/фізичної особи учасника конкурсу, що уповноважена на підписання Договору. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача*.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-07-25, 11:25:50
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-01-012085-a-b1
Номер договору:
156
Дата підписання договору:
28-07-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 28-07-2025 по 31-12-2025
633 144 UAH
Ціна договору
527 620 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙРОН КРАФТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
527 620 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-07-2025, 13:25:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:01-07-2025, 17:21:06
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 17:20:58
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-07-2025, 17:20:58

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Лот 1. Фасадне скління полікарбонатом на виробничому корпусі, загальною площею 896,4 м2
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-07-2025, 17:20:58
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка згідно форми №1 з інформацією про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 2 (двох) аналогічних раніше укладених договорів протягом 2022 - 2025 років
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ