Закупівлю оголошено - 13-03-2025, 10:10. Дата останніх змін - 09-04-2025, 16:33

Борошно пшеничне 1 сорту

Борошно пшеничне 1 сорту... Державна закупівля - UA-2025-03-13-002156-a Борошно пшеничне 1 сорту від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 3/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-13-002156-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 10:10
по 19-03-2025, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-03-2025, 11:00
по 24-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 13:00
по 24-03-2025, 13:47

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
6252400
6 252 400 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:62 524 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:62 524 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янчук Тетяна Віталіївна
Телефон:380445276644
E-mail:TLukianchuk@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
19



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Борошно пшеничне 1 сорту
6 252 400 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 13:00
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Борошно пшеничне 1 сорту

385 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-04-2025 по 30-06-2025
15610000-7
Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 01-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Лубенський р-н село Окіп, вул.Польова, будинок 11, 37511, Хворостяний Ігор
Остаточна пропозиція:
5 289 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 728 800 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
31-03-2025, 10:33

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-03-25, 15:25:11
24

___27.03.2025 року _____ ТОВ «АВАНГАРДКОМ» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» на закупівлю за предметом Код ДК 021-2015: 15610000-7 — «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» (Борошно пшеничне 1 сорту), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-13-002156-a. 27 березня 2025 року під час розгляду пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник у складі пропозиції має надати: 2.1. Довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору (укладеного протягом 2021-2025 років), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові контактної особи контрагента, контактний номер телефону; предмет договору; рік виконання договору. 2.2. Оригінал або копію аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» та/або за назвою предмета закупівлі. На виконання зазначених вимог, у складі пропозиції ТОВ «АВАНГАРДКОМ» міститься документ «21. довідка аналогічний. pdf файл, проте, пропозиція Учасника не містить оригінал або копію аналогічного договору наданого у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документами що підтверджують його повне виконання (накладні та/або акти приймання-передачі та інше). 2. На виконання вимоги Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції учасника ТОВ «АВАНГАРДКОМ» надано документ «7. цінова пропозиція.pdf файл» в якому зазначено найменування товару «Борошно пшеничне 1 сорту», проте зазначений документ не містить інформації щодо державного стандарту. 3. На виконання вимоги п. 4.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації, проте пропозиція Учасника не містить вищезазначеного гарантійного листа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал або копія аналогічного договору, інформація про який міститься у довідці, згідно з пп. 2.1. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є його невід’ємними частинами, а також документи, що підтверджують його повне виконання (накладні, акти приймання-передачі та інше). Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку товару за кодом ДК 021-2015: 15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості» та/або за назвою предмета закупівлі. - цінова пропозиція за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) (Додаток №2); - гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації, проте пропозиція Учасника не містить вищезазначеного гарантійного листа. Уповноважена особа Тетяна ЛУК’ЯНЧУК

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-03-25, 15:25:11
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-13-002156-a-a1
Номер договору:
158-25
Дата підписання договору:
09-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-04-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта постачальника
ПІБ підписанта:
Хворостяного Ігоря Сергійовича
E-mail підписанта:
avangardkom@ukr.net
Посада підписанта:
Директор
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA543314890000026008252175001
Телефон підписанта:
380994875398
5 289 900 UAH
Ціна договору
4 408 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 289 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
5 728 800 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 17:57:00
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Марченко Микола Сафронович   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 313 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 198 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 19:10:36
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Білодід Наталя Юріївна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 467 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 121 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 19:42:29
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 520 900 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 006 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 16:24:42
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Целуковська Юлія Володимирівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
5 967 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 102 250 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 20:23:28
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БМ-КОНСАЛТИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
6 098 400 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
6 098 400 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-03-2025, 19:43:32
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:11:19
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
        Інший
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 10:10:56
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Борошно пшеничне 1 сорту
              Законодавство:
              При наданні забезпечення підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              30 календарних днів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 10:10:56
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від ціни договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі»; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю та має право вимагати платіж (суму гарантії) пропорційно від частини невиконаних Переможцем зобов’язань: 1) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі порушення Переможцем строків постачання Товару; 2) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі поставки Товару неналежної якості; 3) при односторонній відмові від Договору з ініціативи Замовника у разі повідомлення Переможцем Замовника про неможливість виконання своїх зобов’язань за Договором, незалежно від причин їх виникнення. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, визначеного договором про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 10:10:56
              Форма забезпечення
              Гарантія фінансової установи
              Банківська гарантія
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 10:10:56
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Борошно пшеничне 1 сорту
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Розмір забезпечення пропозиції: 62 524,00 грн. (шістдесят дві тисячі п’ятсот двадцять чотири тисячі гривень 00 копійок). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-03-2025, 10:10:56
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ