| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 207 777 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 077,77 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська поліклініка № 6" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02001506 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колеснік Олена |
| Телефон: | 380577255696 |
| E-mail: | financial.khmp6@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 61153, Україна м. Харків, просп. Ювілейний, 54-Б |
3 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-04-2025, 00:00
Подання тендерних пропозицій за частинами предмета закупівлі (лотами) умовами проведення цього тендеру замовником не передбачається. Документи тендерної пропозиції повинні бути складені українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, найменування торговельної марки (знаку для послуг), комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, іноземні географічні назви, найменування юридичних осіб – нерезидентів України, загальноприйняті міжнародні терміни тощо). Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції іншою мовою, аніж українська, потребують наявність перекладу українською мовою, засвідченого підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12.10.2022 року № 1178 Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІАМЕДІХ ІМПЕХ" (ЕДРПОУ 41330414)- процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутній документ (документи), який підтверджує виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі (видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, або інші документи, які підтверджують виконання); 1.2. Виявлено невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА)», - Загальна вартість пропозиції складає 207764,04 грн, з ПДВ, що є невідповідністю в електронній системі закупівель . 2. Вимога Замовника: 2.1. Згідно тендерної документації: підпункт 1.1.3. пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації: Документ (документи), який підтверджує виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі (видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, або інші документи, які підтверджують виконання). На підтвердження надати видаткову накладну або акт приймання-передачі товару, або інші документи, які підтверджують виконання; 2.2. Згідно додатку 5 до тендерної документації, учасник підтверджує специфікацію товару, запропонованого на торги, під час заповнення ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА)», що викладена у Додатку 5 до тендерної документації, відповідно до вищенаведеного переліку та із зазначенням найменування запропонованого товару згідно документів виробника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ (документи), який підтверджує виконання аналогічного договору (договорів) за предметом закупівлі (видаткова накладна або акт приймання-передачі товару, або інші документи, які підтверджують виконання); 3.2. Виправити невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі, а саме ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (ЦІНОВА)».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.