Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 424 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 120 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 6 360 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Олена Потапенко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | potapenkoolena@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
1 |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр Джет» (далі – Учасник). Згідно з пункту 41 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі Поточний ремонт покрівлі з усунення аварії в будівлі Комунального закладу дошкільної освіти (ясла - садок) комбінованого типу № 149 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Юрія Магалевського, буд. 8 ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 05.07.2025 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. За результатами перевірки виявлено що пропозиція підписана УЕП. 1.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 31.12.2023 року та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 18.12.2024 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 1.3. Підписати тендерну пропозицію з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) відповідно до умов тендерної документації Замовника. 2.1. В пропозиції Учасника на особу, яка виконує функції інженера з охорони праці відсутні посвідчення та протокол/витяг з протоколу. 2.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації - На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані- копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу). 2.3. Надати відповідні підтверджуючі документи- посвідчення та протокол/витяг з протоколу на особу яка виконує функції інженера з охорони праці відповідно до умов тендерної документації Замовника. 3.1. У наданому файлі «Гарантія (1)» зазначено що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг з поточного ремонту буде становити п’ять років. Що є невідповдіністю. 3.2. Пункт 1.6 додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації - Гарантійний лист, що гарантійний термін на виконанні роботи щодо надання послуг з поточного ремонту буде становити не менше п’яти років з дня підписання останнього акту приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 по об’єкту. 3.3. Надати гарантійний лист щодо гарантійного терміну у відповдіності до умов пункту 1.6 додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації Замовника. 4.1. У наданому файлі «Додаток _ 5 - Проєкт договору (1)» зазначено ціну договору, що є невідповдіністю. 4.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації – «Тендерна пропозиція повинна складатися з - Проєкт договору, Додаток № 5 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього)». 4.3. Надати Проєкт договору у відповідності до вимог пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника. 5.1. В довідці про наявність працівників №290625-2 від 29.06.2025 р. - Кирпа В. С. зазначений, як виконроб. Проте на виконроба Кирпа Віталій Станіславович не надано ні копії трудової книжки/ні витягу з трудової книжки/ ні копії договору співпраці цивільно-правового характеру / ні трудового договору/ ні копії наказу про прийняття на роботу. 5.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації- «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників». 5.3. Надати підтверджуючи документи щодо працевлаштування працівника Кирпа В. С. відповідно до умов тендерної документації Замовника. 6.1. В наданому файлі «ЦПХ-Евдушенко_signed» - Цивільно-правовий договір від 24 червня 2025 року №6-Т - зазначено Евдушенко В.Ю. Проте в файлі« Довідка працівники.pdf» зазначається Євдущенко В.Ю. Що є невідповідністю. 6.2. Пункт 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» до тендерної документації- «На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників. 6.3. Привести у відповідність на надати у відповідності до умов тендерної документації Замовника. 7.1. Файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (5)» - не вірно прописана сума ПДВ. 7.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації - Тендерна пропозиція повинна складатися з: - тендерної пропозиції учасника за формою згідно з Додатком № 1. 7.3. Виправити та надати повторно Файл «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (5)» із правильним зазначеням суми ПДВ. 8.1. Довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 2 – відсутня. 8.2. Пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації - Тендерна пропозиція повинна складатися з: довідки, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 2). 8.3. Надати довідку, що містить відомості про Учасника у відповідності до умов Додатку № 2 до тендерної документації Замовника. Уповноважена особа Замовника Олена ПОТАПЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.