Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5;частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації.Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю товару, оскільки є наявна потреба у визначеному товарі для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»).Мова тендерних пропозицій - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 142 106,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 421,06 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Литвиненко Олексій Вікторович |
| Телефон: | 380487102023 |
| E-mail: | lov@ods.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
з 25.06.2025 12:45 до 24.07.2025 00:00 Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: на підставі частини 10 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі» та з урахуванням Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовником продовжено строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів у зв’язку із значним обсягом інформації і документів, наданих в складі тендерної пропозиції учасника, які потребують перевірки на відповідність вимогам тендерної документації.
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог п. 1.1. р.1 Додатку 1 до Тендерної документації (далі – ТД), ), Учасником надано копію договору про надання послуг №46-24 від 04.11.2024, згідно якого Учасником надавались послуги тільки із заправки картріджів (кількість заправок 40). Разом з тим, Замовником вимагався аналогічний договір надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту офісної техніки. Таким чином наданий учасником аналогічний договір (копія), який не підтверджує досвід виконання саме ремонту офісної техніки, що суперечить вимогам Замовника. 1.2. На виконання вимог п. 2.1. р.2 Додатку 1 до ТД, Учасником надано лист №10 від 19.06.2025 «Довідка про відсутність підстав, встановлених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей», що не відповідає чинній редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до вимог п. 1.1. р.1 Додатку 1 до Тендерної документації. 2.2. Відповідно до вимог п. 2.1. р.2 Додатку 1 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику, ФОП «РАДЧЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Копію договору із невід’ємними частинами, який підтверджує наявність в учасника досвіду надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту офісної техніки, або підтвердити досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у спосіб, передбачений вимогами пп.1.1. р.1 Додатку 1 до ТД. 3.2. Довідку у довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, в якої зазначити посилання на пп.2 п.45 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.