Період оскарження умов закупівлі - по 01-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 21 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 105 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області |
| ЄДРПОУ: | 04053625 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Людмила Павленко |
| Телефон: | +380412481209 |
| E-mail: | mvk@zt-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 4/2 |
0 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №114-Т м. Житомир 09 липня 2025 року Замовник: Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області, 10014, м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 4/2, код ЄДРПОУ 04053625. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану (далі - Особливості), Положенням про уповноважену особу - уповноважена особа розглядає Порядок денний: 1. Розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-009570-a. Конкретна назва закупівлі – Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах с. Вереси, згідно ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги, кількість – 1 послуга на очікувану вартість – 21 000,00 грн., КПКВК 1617130, у порядку, встановленому Законом та з урахуванням Особливостей зазначених у постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», з метою задоволення нагальних потреб Замовника, необхідних під час воєнного стану. Прийом пропозицій по даній закупівлі проводився до 00:00 год. 04.07.2025. У відкритих торгах з особливостями з предмету закупівлі – Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах с.Вереси згідно ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги взяли участь 4 учасники. № Учасник Код ЄДРПОУ (ідентифікаційний номер) Кінцева ціна пропозиції, грн. 1 ФОП "ЧЕЛОВ'ЯН ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА" 3223217046 5 799,00 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Гео Еко інжиниринг» 44213960 5 800,00 3. ФОП Ткач Олена Юріївна 2723712803 6 000,00 4. ПП "ОК'ЛЕНД" 35313265 19 940,00 Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено пунктом 41 Особливостей та статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЧЕЛОВ'ЯН ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА", ідентифікаційний номер 3223217046 та опрацювавши документи, завантажені у її складі, на відповідність вимогам Тендерної документації, дійшла висновку, що тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам Додатку №3 Тендерної документації. ДОДАТОК №3 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до Учасників * Для участі в процедурі відкритих торгів необхідно надати наступні документи: I.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної або наведеної форми з зазначенням інформації про наявність договорів на надання аналогічних послуг за та/або 2022-2025 роки(якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір: № п/п Найменування Замовника Реквізити Замовника №, дата Договору поставки Сума Договору 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник повинен надати: Скан-копії виконаних аналогічних договорів з усіма додатками до них за 2022-2025 роки (якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (або для яких такий вид діяльності є новим), то в такому випадку він повинен надати аналогічний договір (договори) за період свого існування і це не буде підставою відхилення пропозиції відкритих торгів такого учасника) – як мінімум 1 договір ** - акт(и) здачі-приймання наданих послуг та/або інший прирівняний до нього документ, підписаний сторонами наданих договорів, що підтверджують повне виконання Учасником наданих договорів. - позитивні листи-відгуки контрагентів Учасника (замовників) про результати виконання наданих Учасником договорів. Керуючись абзацом 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник надає 24 години для усунення невідповідностей в тендерній пропозиції, а саме, виправлення згідно з вимогами, що містяться в Додатку №3 до тендерної документації: -Учасник повинен надати позитивний лист-відгук контрагента Учасника (замовника) про результати виконання Учасником договору №136/03 п/2024 від 01.04.2024 року на суму 6000,00грн. Враховуючи вищенаведене та відповідно до абзацу 1 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Вирішила: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ФОП "ЧЕЛОВ'ЯН ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА", ідентифікаційний номер 3223217046, з ціновою пропозицією – 5 799,00 грн. по предмету закупівлі - Послуги з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель в межах с.Вереси згідно ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги. Уповноважена особа Людмила ПАВЛЕНКО Підпис:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.