Закупівлю оголошено - 12-03-2025, 16:42. Дата останніх змін - 24-04-2025, 16:56

Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Збірно-розбірні споруди складського призначення з монтажем)

Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Збірно-розбірні споруди складського призначення з монтажем)... Державна закупівля - UA-2025-03-12-012938-a Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Збірно-розбірні споруди складського призначення з монтажем) від замовника Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" від 3/12/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-12-012938-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 16:42
по 17-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-03-2025, 16:42
по 20-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-03-2025, 15:15
по 21-03-2025, 15:38

Період оскарження умов закупівлі - по 17-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
17300000
17 300 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:173 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:519 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України"
ЄДРПОУ:40108981 Досьє YouControl
Контактна особа:Дамір Тенчурін
Телефон:+380443632447
E-mail:tender.center.npu@ukr.net
Місцезнаходження:
01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - ...
17 300 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-03-2025, 15:15
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Збірно-розбірна споруда складського призначення (30х25м)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 07-11-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Збірно-розбірна споруда складського призначення (8х35м)

1
комплект
Україна Відповідно до документації
по 07-11-2025
44210000-5
Конструкції та їх частини


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ РЕД БУД   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-03-2025 по 19-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Жилянська будинок 148 Б, 01135, Заіка Антон Олександрович
Остаточна пропозиція:
14 999 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 000 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-04-2025, 15:42
Період подачі оскарження:
по 14-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 28-03-25, 16:45:34
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

У зв’язку з необхідністю більш детальнішого розгляду документів які були надані в складі тендерної пропозиції ТОВ РЕД БУД потрібно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 21.04.2025 включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 19-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 19:00:44
24

Тендерна документація містить такі вимоги: • Пункт 7 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: - чинну ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва VI і V категорії складності (Надається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом) • Пункт 7 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Сканкопiї оригіналів сертифікатів на: - систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним,(у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). У разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. • Пункт 8 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Сканкопiї оригіналів сертифікатів на: - систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним,(у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). У разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. • Пункт 9 Додатку 7 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: Сканкопiї оригіналів сертифікатів на: - систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним (у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). У разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. • Додатком 5 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації 2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою табл. 2.1. та 2.2) має бути підписана, головним бухгалтером (бухгалтером) або керівником підприємства (або уповноваженою особою). Обов’язково підтвердити наявність наступних фахівців 2.1.1.Учасник повинен мати в наявності інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, тому він повинен надати: Довідку по формі відповідно до за таблиці 1 . 2.1.2. До складу інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, як: керівник/директор; виконавець робіт, інженер по охороні праці, які пройшли навчання та виявили потрібні знання законодавчих актів з охорони праці. Досвід роботи у будівництві не менше 2-х років(надати підтвердження) 2.1.3. Сканкопiї оригіналів чинних посвідчень про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» та про проходження навчання та перевірку знань Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) на вищевказаних інженерно-технічних працівників. 2.1.4. На підтвердження володіння відповідних знань вказаними працівниками Учасник повинен надати протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань з питань охорони праці, виданого уповноваженим на це органом та/або юридичною особою, яка має відповідне свідоцтво або Декларацію встановленого законодавством взірця щодо навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 2.2 Учасник повинен мати в наявності працівників робітничих професій відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2.2.1. Довідку по формі відповідно до таблиці 2. 2.2.2 В даній довідці бов’язково підтвердити наявність наступних фахівців (*вказати досвід виконання робіт за напрямком) для учасника: Електрогазозварник. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій, Стропальник, Столяр. 2.2.3. Всі вищевказані кваліфіковані робітники повинні мати дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів): • Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00- 1.71-13); • Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75- 15); 2.2.4 Надати копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи) 2.3. На кожного працівника та інженерно-технічного працівника, який буде приймати участь у проведенні робіт надати Військово-обліковий документ в .pdf форматі з Резерв+ (обов’язково- наявність відстрочки або бронювання на весь період виконання робіт) 2.4. Надати копії документів, завірені належним чином («з оригіналом згідно» (посада підпис прізвище)», що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника: копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано: 1) Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків належить до об’єктів з середнім та значними наслідками. 2) Сканкопiї оригіналів сертифікатів на: - систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», що є дійсним,(у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Не було надано підтвердження у разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. В той же час в сертифікаті зазначається, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. - систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним,(у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). Не було надано підтвердження у разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. В той же час в сертифікаті зазначається, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. - систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», що є дійсним (Не було надано підтвердження у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). В той же час в сертифікаті зазначається, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження. 3) - Не було надано підтвердження досвіду роботи у будівництві не менше 2-х років інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, як: керівник/директор; виконавець робіт, інженер по охороні праці, які пройшли навчання та виявили потрібні знання законодавчих актів з охорони праці. - Не було надано сканкопiї оригіналів чинних посвідчень про проходження навчання про проходження навчання та перевірку знань Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) на директора спеціальність «Інженер». - Не було надано дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів): • Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00- 1.71-13);• Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75- 15); - Не було надано копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), а саме Стропальник. - Не було надано військово-обліковий документ в .pdf форматі з Резерв+ на кожного працівника та інженерно-технічного працівника, який буде приймати участь у проведенні робіт надати - Не було надано копії документів, завірені належним чином («з оригіналом згідно» (посада підпис прізвище)», що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника: копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва VI і V категорії складності 2) Сканкопiї оригіналів сертифікатів на: - Надати підтверджуючі документи, що сертифікат на систему управління якістю, яким підтверджується, що система управління якістю стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» є чинним за умови щорічного підтвердження, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління. - Надати підтверджуючі документи, що сертифікат на систему екологічного управління, яким підтверджується, що система екологічного управління учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», є дійсним, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління). у разі, якщо на момент подачі вищевказаних сертифікатів пройшов 1 рік з моменту їх видачі, необхідно додати Звіт про проходження наглядового аудиту за сертифікацією. - Надати підтверджуючі документи, що сертифікат систему управління охороною здоров’я та забезпечення безпечності праці, який підтверджує (чи яким посвідчується), що система управління охороною здоров’я та безпекою праці учасника стосовно будівництва житлових та не житлових будівель (41.20) відповідає вимогам національного стандарту ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» є дійсним у разі необхідності, надати звіти щодо періодичності контролю відповідності сертифікованої системи управління. 3) - Підтвердження досвіду роботи у будівництві не менше 2-х років інженерно-технічних працівників обов’язково повинні входити такі працівники, як: керівник/директор; виконавець робіт, інженер по охороні праці, які пройшли навчання та виявили потрібні знання законодавчих актів з охорони праці. - Надати сканкопiї оригіналів чинних посвідчень про проходження навчання про проходження навчання та перевірку знань Правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (НПАОП 0.00-1.80-18) на директора спеціальність «Інженер». - Дійсні на період виконання робіт посвідчення по перевірці знань з техніки безпеки та охорони праці та витяг з протоколу засідання кваліфікаційної комісії, які підтверджують знання (надати копії посвідчень та протоколів): • Правила охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями (НПАОП 0.00- 1.71-13);• Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75- 15); - Копії відповідних документів, що підтверджують освіту, кваліфікацію або спеціальну професійну підготовку робітників, які будуть залучатися до виконання робіт (дипломи, свідоцтва, посвідчення тощо, які вказують, яка робітнича кваліфікація присвоєна робітнику з набутої професії відповідного розряду (класу, категорії, групи), а саме Стропальник. - Військово-облікові документ в .pdf форматі з Резерв+ на кожного працівника та інженерно-технічного працівника, який буде приймати участь у проведенні робіт надати - Копії документів, завірені належним чином («з оригіналом згідно» (посада підпис прізвище)», що підтверджують те, що працівники інженерно-технічної кваліфікації та кваліфіковані робітники працюють на підприємстві Учасника: копію повідомлення про прийняття працівника на роботу за формою згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 з відміткою (квитанцією) про його прийняття до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 19:00:44
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-12-012938-a-b1
Номер договору:
750/25
Дата підписання договору:
22-04-2025, 16:54
Строк дії договору:
з 22-04-2025 по 31-12-2025
14 999 999 UAH
Ціна договору
12 499 999,17 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ РЕД БУД   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
14 999 999 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 17:47:44
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Депозит
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання умов договору, Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання умов договору, На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання умов договору, надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
Форма забезпечення:
Доказ:
Документ
Забезпечення виконання умов договору, Забезпечення виконання договору у формі депозиту

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
15 000 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
17 000 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-03-2025, 22:14:37
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Депозит
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:43
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
        Інший
        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
              Тип документа: Критерії оцінки
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії оцінки
                публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
                      Тип документа: Критерії прийнятності
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Критерії прийнятності
                        публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:12-03-2025, 16:42:11
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              4. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              5. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              6. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              7. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              11. Наявність антикорупційної програми
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Дата архівування:
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Архівована
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Дата архівування:
                              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Лоту Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Збірно-розбірні споруди складського призначення з монтажем)
                              Законодавство:
                              При наданні забезпечення підтверджується, що
                              1 - Депозит
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              , Забезпечення виконання договору про закупівлю, що укладається переможцем відповідно до умов договору за формою згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації
                              Форма забезпечення
                              Іншій формі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              , Забезпечення виконання договору у формі депозиту
                              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                              5
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              , надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
                              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                              5
                              Пошук... відсоток
                              відсоток
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              , На підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю, повинен перерахувати кошти на рахунок Замовника та надати копію платіжного доручення, як підтвердження про перерахування Замовнику забезпечення виконання договору.
                              2. Забезпечення тендерних пропозицій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Код ДК 021:2015 - 44210000-5 - Конструкції та їх частини (Збірно-розбірні споруди складського призначення з монтажем)
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                              Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (519 000,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України.
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 12-03-2025, 16:42:07
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ