Період оскарження умов закупівлі - по 22-02-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 754 701,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 773,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національне агентство України з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів |
| ЄДРПОУ: | 41037901 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://arma.gov.ua |
| Контактна особа: | Вячеслав Дуда |
| Телефон: | +380442900867 |
| E-mail: | slavadandy@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,м. Київ, вулиця Бориса Грінченка,1 |
1 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «ІТ КЛІН» код ЄДРПОУ 44948577 (далі - Учасник) виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме у тендерній пропозиції Учасника: І. Учасник подає розрахунок цінової пропозиції за Формою 1. Так, учасником надано розрахунок цінової пропозиції, але не виконано вимогу визначену в Примітках Форми 1 (стор. 17 ТД), а саме в частині, що окремо за кожною статтею калькулювання учасник додає розшифровку (розрахунок). ІІ. Не заповнено інформацію, яку зазначає Учасник згідно проекту Договору, що є невідомою частиною ТД (Додаток 3 до ТД). А саме: 1) у преамбулі проекту Договору Учасник зазначає свої реквізити; 2) пункт 2.1 розділу 2 проекту Договору зазначає згідно своєї цінової пропозиції; 3) підпункт 2 пункту 8.9 розділу 8 проєкту Договору учасник зазначає статус: юридична особа або фізична особа-підприємець. 4) пункт 13.6 розділу 13 проекту Договору зазначається учасником згідно із його господарською діяльністю та з урахуванням нормативно-правових актів; 5) у розділі 14 проекту Договору Учасник зазначає свої реквізити; 6) у «Перелік та кількість витратних матеріалів та засобів для надання Послуги» Додаток 2 до проекту Договору у графі найменування за позиціями визначеними у пунктах 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 Учасник зазначає виробника, характеристики, країну походження таких товарів; 7) у «Калькуляція кошторисної вартості» Додаток 3 до проекту Договору врахувати Примітки, а саме: Калькуляція кошторисної вартості заповнюється учасником та учасник може доповнювати або видаляти необхідні економічні елементи та статті калькулювання, за винятком переліку обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги, згідно зі своєю господарською діяльністю, з урахуванням нормативно-правових актів і предметом закупівлі. *За кожною статтею калькулювання учасник додає розшифровку (розрахунок). **Без ПДВ/чи з ПДВ зазначається учасником згідно із його господарською діяльністю та з урахуванням нормативно-правових актів. Також слід зазначити, що надана Учасником «Калькуляція кошторисної вартості» разом із розшифровкою (розрахунком) за кожною статтею калькулювання у Додатку 3 до проекту Договору та у Формі 1 ТД мають бути ідентичні (без розбіжностей).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене, учасник процедури закупівлі ФОП Субот Т.А. ідентифікаційний номер 2663907321 (далі - Учасник) виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме у тендерній пропозиції Учасника: І. Подано розрахунок цінової пропозиції за формою 1, але Учасником не надано за кожною статтею калькулювання розшифровку (розрахунок), зокрема не надано розшифровку (розрахунок) за статтями витрат, які визначені у Калькуляції кошторисної вартості (Форма 1 у Додатку 1 до ТД), а саме за такими пунктами 1, 2, 3, 4. Учасником заповнюється калькуляція кошторисної вартості та учасник може доповнювати або видаляти необхідні економічні елементи та статті калькулювання, за винятком переліку обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги, згідно зі своєю господарською діяльністю, з урахуванням нормативно-правових актів і предметом закупівлі. За кожною статтею витрат, які зазначені Учасником у Калькуляції кошторисної вартості, Учасник додає розшифровку (розрахунок). Так, при наданні за кожною статтею калькулювання Учасник враховує Примітки, що зазначені на сторінці 18 ТД та при заповненні підпункті 2.1 пункту 2 Калькуляції кошторисної вартості (Форма 1 у Додатку 1 до ТД) врахувати Перелік обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги (зазначено у проекті Додатку 2 до Договору). ІІ. Надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Разом з тим, за договором від 03.07.2024 № 30 Учасником не надано копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти надання послуг або акти приймання-передачі тощо) за серпень 2024 року. Надати підтвердження виконання умов договору від 03.07.2024 № 30 у серпні 2024 року. ІІІ. На виконання пункту 8 ТД (сторінка 21 ТД) Учаснику необхідно: 1) зазначити найменування, торгову марку (пункти 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 у «Переліку та кількості витратних матеріалів та засобів для надання Послуги», а саме такий Перелік визначено у Додатку 1.1 до ТД (сторінка 27); 2) у складі своєї тендерної пропозиції надати копії Декларації/ій про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та інструкції виробника щодо застосування мийних засобів на такий товар, який визначений у пунктах 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 у «Переліку та кількості витратних матеріалів та засобів для надання Послуги». ІV. Не заповнено інформацію, яку зазначає Учасник згідно проекту Договору, що є невід’ємною частиною ТД (Додаток 3 до ТД). А саме: 1) у «Перелік та кількість витратних матеріалів та засобів для надання Послуги» Додаток 2 до проекту Договору у графі найменування за позиціями визначеними у пунктах 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 Учасник зазначає виробника, характеристика, країна походження таких товарів; 2) у «Калькуляція кошторисної вартості» Додаток 3 до проекту Договору врахувати Примітки, а саме: Калькуляція кошторисної вартості заповнюється учасником та учасник може доповнювати або видаляти необхідні економічні елементи та статті калькулювання, за винятком переліку обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги, згідно зі своєю господарською діяльністю, з урахуванням нормативно-правових актів і предметом закупівлі. *За кожною статтею калькулювання учасник додає розшифровку (розрахунок). **Без ПДВ/чи з ПДВ зазначається учасником згідно із його господарською діяльністю та з урахуванням нормативно-правових актів. Також слід зазначити, що надана Учасником «Калькуляція кошторисної вартості» разом із розшифровкою (розрахунком) за кожною статтею калькулювання у Додатку 3 до проекту Договору та у Формі 1 ТД мають бути ідентичні (без розбіжностей).
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на зазначене, учасник процедури закупівлі ТОВ «ТВК-ЛІОН» код ЄДРПОУ 43152326 (далі - Учасник) виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, а саме у тендерній пропозиції Учасника: І. Подано розрахунок цінової пропозиції за формою 1, але: 1) у підпункті 1.1 пункту 1 Прямі витрати, в тому числі заробітна плата, Учаснику слід чітко зазначити розрахунок заробітної плати, зокрема: кількість осіб х розмір заробітної плати за місяць х кількість місяців; 2) після таблички «Калькуляція кошторисної вартості» Учасник зазначає ціну за надані Послуги за весь період надання Послуги, а саме: Всього за період з 01.03.2025 до 31.12.2025 на суму - __________ грн (_______ гривень _____коп) без ПДВ; 3) Учасником не надано за кожною статтею калькулювання розшифровку (розрахунок), зокрема не надано розшифровку (розрахунок) за статтями витрат, які визначені у Калькуляції кошторисної вартості (Форма 1 у Додатку 1 до ТД), а саме за такими пунктами 1, 2, 3, 4. Учасником заповнюється калькуляція кошторисної вартості та учасник може доповнювати або видаляти необхідні економічні елементи та статті калькулювання, за винятком переліку обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги, згідно зі своєю господарською діяльністю, з урахуванням нормативно-правових актів і предметом закупівлі. За кожною статтею витрат, які зазначені Учасником у Калькуляції кошторисної вартості, Учасник додає розшифровку (розрахунок). Так, при наданні за кожною статтею калькулювання Учасник враховує Примітки, що зазначені на сторінці 18 ТД та при заповненні підпункті 2.1 пункту 2 Калькуляції кошторисної вартості (Форма 1 у Додатку 1 до ТД) врахувати Перелік обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги (зазначено у проекті Додатку 2 до Договору). ІІ. Надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Разом з тим, за договором від 17.02.2023 № 8 Учасником не надано копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору (акти надання послуг або акти приймання-передачі тощо) за грудень 2023 року. Надати підтвердження виконання умов договору від 17.02.2023 № 8 у грудні 2023 року. ІІІ. На виконання пункту 8 ТД (сторінка 21 ТД) Учаснику необхідно: 1) зазначити найменування, торгову марку (пункти 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 у «Переліку та кількості витратних матеріалів та засобів для надання Послуги», а саме такий Перелік визначено у Додатку 1.1 до ТД (сторінка 27); 2) у складі своєї тендерної пропозиції надати копії Декларації/ій про відповідність Технічному регламенту мийних засобів та інструкції виробника щодо застосування мийних засобів на такий товар, який визначений у пунктах 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 у «Переліку та кількості витратних матеріалів та засобів для надання Послуги». ІV. Не заповнено інформацію, яку зазначає Учасник згідно проекту Договору, що є невідомою частиною ТД (Додаток 3 до ТД). А саме: 1) у преамбулі проекту Договору Учасник зазначає свої реквізити; 2) пункт 2.1 розділу 2 проекту Договору зазначає згідно своєї цінової пропозиції; 3) пункт 13.6 розділу 13 проекту Договору зазначається учасником згідно із його господарською діяльністю та з урахуванням нормативно-правових актів; 4) у розділі 14 проекту Договору Учасник зазначає свої реквізити; 5) у «Перелік та кількість витратних матеріалів та засобів для надання Послуги» Додаток 2 до проекту Договору у графі найменування за позиціями визначеними у пунктах 3, 4, 5, 10, 14, 20, 21, 22 Учасник зазначає виробника, характеристика, країна походження таких товарів; 6) у «Калькуляція кошторисної вартості» Додаток 3 до проекту Договору врахувати Примітки, а саме: Калькуляція кошторисної вартості заповнюється учасником та учасник може доповнювати або видаляти необхідні економічні елементи та статті калькулювання, за винятком переліку обов’язкових витратних матеріалів та засобів для надання Послуги, згідно зі своєю господарською діяльністю, з урахуванням нормативно-правових актів і предметом закупівлі. *За кожною статтею калькулювання учасник додає розшифровку (розрахунок). **Без ПДВ/чи з ПДВ зазначається учасником згідно із його господарською діяльністю та з урахуванням нормативно-правових актів. Також слід зазначити, що надана Учасником «Калькуляція кошторисної вартості» разом із розшифровкою (розрахунком) за кожною статтею калькулювання у Додатку 3 до проекту Договору та у Формі 1 ТД мають бути ідентичні (без розбіжностей).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.