Ставка ПДВ 0% відповідно до постанови КМУ №178 від 2 березня 2022 р.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 20 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А4788 |
| ЄДРПОУ: | 26637835 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Микола Павленко |
| Телефон: | +380667623089 |
| E-mail: | tender_4788@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04073, Україна, Київська область,м. Київ, м. Київ |
3 |
Вимога оголошення: Документи подаються у сканованому вигляді у форматі “PDF”. Зміст та вигляд таких документів повинен відповідати оригіналам, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого (удосконаленого) електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасником надано довідку щодо участі в закупівлі, яка не підписана учасником. Отже, учаснику потрібно надати довідку щодо участі в закупівлі, підписану власноруч або електронним підписом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.