Закупівлю оголошено - 05-12-2025, 11:35. Дата останніх змін - 05-12-2025, 11:35

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-12-05-006644-a Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 від замовника ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" від 12/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-05-006644-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-05-008207-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-12-2025, 11:35
по 10-12-2025, 00:00

4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2025 рік. 4.3. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній. 4.4. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 4.5. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). 5.1. Строк поставки Товару – до 31.12.2025 року. 5.2. Місце поставки Товару: вул. Григорія Сковороди, 82, м. Харків, 61024. 5.3. Постачання товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника поетапно, партіями, за адресою місця поставки товарів Замовника. Товар повинен постачатись: понеділок та четвер з 9-00 до 12-00 год. відповідно до Заявки. Замовник направляє заявку на понеділок у п'ятницю до 14-00 год, заявку на четвер направляє у вівторок до 14-00 год. Замовник (уповноважена особа Замовника) направляє Заявку у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Уповноважена особа Постачальника – не пізніше дня отримання Заявки – повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді про отримання Заявки, дату і орієнтовний час поставки Товару - засобами електронного зв’язку за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Дні завозу та обсяг продуктів харчування можуть змінюватися Замовником, враховуючи власні потреби. Постачальник самостійно, та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15000
15 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
ЄДРПОУ:02012177 Досьє YouControl
Контактна особа:Момцелідзе Катерина Анатоліївна
Телефон:380577255032
E-mail:imro-tender@ukr.net
Місцезнаходження:
61024, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

1 000
кілограм
61024 , Україна , Харківська область , Харків , ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна05-12-2025, 11:35
КласекстраАктивна05-12-2025, 11:35
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна05-12-2025, 11:35
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 11:35:49
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-12-2025, 11:35:43
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ