Поставка (передача) товару здійснюється партіями щодня (крім вихідних), в робочий час транспортом Постачальника, згідно з наданими заявками Замовника за адресою закладу охорони здоров’я. Товар при поставці повинен супроводжуватись документами, що підтверджують якість та безпеку, а саме: копіями посвідчень про якість, та/або висновків санітарно–епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншим документальним підтвердженням якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 135 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Таращанської міської ради "Таращанська міська лікарня" |
| ЄДРПОУ: | 01994215 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Номінат Ірина Василівна |
| Телефон: | +380679927440 |
| E-mail: | taracrl_uon@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09501, Україна, Київська область,Тараща, Шевченка, 66 |
2 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.