Закупівлю оголошено - 14-01-2025, 15:08. Дата останніх змін - 14-01-2025, 15:08

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-01-14-010826-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 1/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-14-010826-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-015614-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-01-2025, 15:08
по 17-01-2025, 17:00

Строк поставки товару здійснюється протягом 3 календарних днів, за рахунок Постачальника до 31.03.2025 року, згідно заявки Замовника . Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
30000
30 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА ДИТЯЧА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02009873 Досьє YouControl
Контактна особа:Лук’янова Ганна Олександрівна
Телефон:380952788150
E-mail:likianova@ukr.net
Місцезнаходження:
73013, Україна, Херсонська область,Херсон, вулиця Українська, 81
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 000
кілограм
73013 , Україна , Херсонська область , Херсон , вулиця Українська ,
по 31-03-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Термін збиранняпізняАктивна14-01-2025, 15:07
КласпершийАктивна14-01-2025, 15:07
Відповідність ДСТУ 9221ТакАктивна14-01-2025, 15:07
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:08:11
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:14-01-2025, 15:07:36
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, накладної на товар, протягом 30 календарних днів з дня отримання товару Замовником.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ