Закупівлю оголошено - 17-02-2025, 15:01. Дата останніх змін - 27-02-2025, 11:19

ЦОЗ-25Т_74_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143)

ЦОЗ-25Т_74_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143)... Державна закупівля - UA-2025-02-17-009437-a ЦОЗ-25Т_74_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15110000-2 М’ясо (Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143; Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143) від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 2/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-17-009437-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-17-011962-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 15:01
по 20-02-2025, 00:00

Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
472048.5
472 048,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40081352 Досьє YouControl
Контактна особа:Деркач Роман Іванович
Телефон:0444069178
E-mail:derkach.r.i@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Київська область,Київ,
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

1 799
кілограм
Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
З шкіроюТакАктивна17-02-2025, 15:00
Термічний станохолодженеАктивна17-02-2025, 15:00
ЧастинастегноАктивна17-02-2025, 15:00
Наявність кістокТакАктивна17-02-2025, 15:00
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна17-02-2025, 15:00
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143

1 775
кілограм
Україна , Дніпропетровська область , Дніпро , Дніпровська клінічна лікарня на залізничному транспорті ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУ 3143ТакАктивна17-02-2025, 15:00
ЧастинафілеАктивна17-02-2025, 15:00
З шкіроюНіАктивна17-02-2025, 15:00
Термічний станохолодженеАктивна17-02-2025, 15:00
Наявність кістокНіАктивна17-02-2025, 15:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 15:01:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:17-02-2025, 15:00:38
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Дніпропетровська область, Дніпро (Дніпропетровськ), вул.Яскрава, буд.1, 49000, Гентеш Ірина Григоріївна
          Остаточна пропозиція:
          452 327,90 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          24-02-2025, 10:33
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-02-17-009437-a-a1
          Номер договору:
          ЦОЗ/ТН-2138
          Дата підписання договору:
          27-02-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 27-02-2025 по 31-12-2025
          Інформація про підписанта постачальника
          ПІБ підписанта:
          Гентеш Ірина Григорівна
          E-mail підписанта:
          Garant-2010@i.ua
          Посада підписанта:
          Директор
          Підписант діє на підставі:
          Статуту
          Номер IBAN:
          UA 863510050000026001879026752
          Телефон підписанта:
          380666328142
          Інформація про підписанта покупця
          ПІБ підписанта:
          Гончар Костянтин Володимирович; Вербовський Валентин Валентинович
          E-mail підписанта:
          cozpom@uz.gov.ua
          Посада підписанта:
          Директор виконавчий філії; Заступник директора виконавчого філії
          Підписант діє на підставі:
          довіреності; довіреності
          Номер IBAN:
          UA903226690000026008300148300
          Телефон підписанта:
          0444650689
          542 793,48 UAH
          Ціна договору
          452 327,90 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          452 327,90 UAH, без ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          19-02-2025, 18:15:37
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ