Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00
Відкриті торги з особливостями - на підставі п.10 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10 2022 №1178 зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 134 003,33 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 670,02 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 03359799 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мигович Ганна Василівна |
| Телефон: | 380442570787 |
| E-mail: | GOL_TENDER@UKR.NET |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, 87-Г |
0 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей: “Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.”. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону, “Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів .» Під час розгляду тендерної пропозиції АТ "Альцест" у зв'язку зі значним обсягом документів, поданих Учасником у тендерній пропозиції, ВИРІШЕНО: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника АТ "Альцест" у відкритих торгах на закупівлю за кодом ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, Послуги з ремонту генераторів, UA-2025-04-07-013640-a , до 20 робочих днів згідно пункту 41 «Особливостей.
«18» квітня 2025 року після закінчення аукціону щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору «ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, UA-2025-04-07-013640-a, найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана електронною системою учасника АТ "Альцест". Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції АТ "Альцест" у процедурі закупівлі Послуги з ремонту генераторів, ДК 021:2015: 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, UA-2025-04-07-013640-a , виявлено наступні невідповідності: 1.На виконання вимог тендерної документації , п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» : «Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію (КЕП)» . Учасник , АТ "Альцест" наклав на тендерну пропозицію удосконалений електронний підпис (УЕП). Необхідно накласти електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” на тендерну пропозицію (КЕП). 2. На виконання вимог тендерної документації , п.1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати : «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку №1 тендерної документації.» Згідно Додатку 1 та пункту 1 Додатку 6 тендерної документації, на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: • повної назви Замовника, • контактної інформації (адреса, телефон), • періоду виконання договору, • предмету закупівлі. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, актів виконаних робіт, вказаного (вказаних) в довідці. На виконання даної вимоги АТ "Альцест" надав довідку Вих.№ 25/147 від 17.04.2025 яка містить невідповідності ,а саме: зазначено не повну назву Замовника, не вірно зазначено назву предмету закупівлі згідно вказаного договору . Необхідно надати довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) із зазначенням: • повної назви Замовника, • контактної інформації (адреса, телефон), • періоду виконання договору, • предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.