Закупівлю оголошено - 22-04-2025, 15:48. Дата останніх змін - 03-06-2025, 16:05

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської обл... Державна закупівля - UA-2025-04-22-009040-a Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ від 4/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-22-009040-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-22-010597-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 15:48
по 27-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-04-2025, 15:48
по 30-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
87554332
87 554 332 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:437 771,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:437 771,66 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ЄДРПОУ:36565276 Досьє YouControl
Контактна особа:Жилка Олександр Володимирович
Телефон:+380362266863
E-mail:zhylka.sasha2021@gmail.com
Місцезнаходження:
33028, Україна, Рівненська область,Рівне, майдан Просвіти, 1
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційне утримання автом ...
87 554 332 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)

1
послуга
33000 Україна Рівненська область Рівненський р-н протяжність 693,0 км
по 31-03-2026
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 30-04-2025 по 29-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Соборна, будинок 446, 33000, Майя Андрощук
Остаточна пропозиція:
87 112 232,22 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
22-05-2025, 15:47
Період подачі оскарження:
по 28-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 07-05-25, 16:00:43
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-22-009040-a (далі — Закупівля). Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відкритих торгах з особливостями подано одну тендерну пропозицію учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", яку електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною. З метою забезпечення належного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-05-25, 16:52:16
24

1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього техніки, необхідної для надання послуг, за формою "ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією (обов’язковий мінімальний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі)", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(-а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, надається інший документ, що посвідчує право власності (обліку) або бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені Учасником до таблиці та не підлягають державній реєстрації) на балансі підприємства, підписана керівником та/або головним бухгалтером. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на всю зазначену в довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) Учасник додатково подає: - посвідчену власником копію документа, що підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути нотаріально посвідчена); - договори оренди, лізингу, суборенди, надання послуг техніки тощо, які посвідчують право користування технікою та чинні протягом усього строку виконання договору про закупівлю, або містять умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг за договором про закупівлю; - акт(-и) приймання-передачі або інший(-і) документ(-и) до договорів, який(-і) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг техніки або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». З метою відстеження та здійснення контролю за своєчасністю надання послуг Учасником (переможцем процедури закупівлі), техніка (обладнання) – транспортні засоби/технологічний транспорт, які будуть використовуватись під час надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, обов’язково повинні бути обладнані моніторинговими GPS-трекерами. На підтвердження того, що Учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в Учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні тощо) або гарантійні листи про обов’язкове їх встановлення. Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв, переліком техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Якщо Учасник для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг планує використовувати орендовану техніку або залучає її на підставі договорів про надання послуг технікою (суборенда, лізинг тощо) від сторонніх організацій, додатково у складі документів тендерної пропозиції подається викладена у довільній формі згода власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. На виконання вимог підпункту 1.1.1. розділу 1.1. Додатка № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією за встановленою формою, а також підтверджуючі документи. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів про наявність власної техніки, а також балансову (бухгалтерську) довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки) на балансі Товариства; - договори надання послуг техніки, які посвідчують право користування техніки та інші підтверджуючі документи. На підтвердження зобов’язання обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, із зазначенням переліку техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені. Проте, в Гарантійному листі відсутня інформація про тип (марки) та кількість моніторингові GPS-трекерів, які будуть встановлені на техніці (обладнанні) Учасника, спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Додатково Учасник надав Листи-підтвердження від орендодавців та надавачів послуг техніки, які є сторонами відповідних договорів щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. При перевірці документів встановлено: - в Листі-підтвердженні ТОВ «ДП МЕРИДІАН» (вих. №24/04-1 від 24.04.2025) не вірно зазначено дату укладення Договору надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами, укладеного з Учасником. - в Листі-підтвердження ТОВ «ГОСТОМЕЛЬ-ПРОМТРАНС» (вих.№2904-05 від 29.04.2025) не вірно зазначено реєстраційний номер машини (Автогрейдера SEM 919), яку Орендар надає Учаснику в користування на підставі Договору оренди транспортних засобів №3108-04 від 31.08.2020 для надання послуг. Аналогічні невідповідності встановлено також у Листах (Згоді) цих же власників техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на їхній техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку про наявність або спроможність, у разі перемоги, сформувати мережу виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, відповідно до форми таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність матеріально-технічної бази" На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені у графі 2, або дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди тощо. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди тощо) на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг. Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.5. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, Учасник надав довідку за встановленою формою таблиці «Інформація про наявність матеріально-технічної бази» та відповідні документи до неї. В інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено наявність в Учасника 3 (трьох) баз: 1 база є власністю Учасника, на підтвердження чого він надав Державний акт на право власності на земельну ділянку (Серія ЯМ №177422 від 28.12.2012), а решта 2 - перебувають на праві користування згідно Договору про надання послуг № 23/04 від 23.04.2025. При перевірці документів, поданих на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази встановлено, що в Державному акті на праві власності на земельну ділянку інформація про розташування земельної ділянки не відповідає інформації про місцезнаходження ділянки, зазначеній в інформаційній довідці. 1.6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, за формою таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, наведеної у довідці, щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, у складі тендерної пропозиції йому необхідно надати скан-копії оригіналів або належним чином завірені копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) тощо щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у довідці. 1.8. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, Учасник надав у формі таблиці «Інформаційну довідку про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг», а також підтверджуючі документи. Разом з цим з аналізу наданої Учасником Інформаційної довідки встановлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: не правильно заповнено графу 8 таблиці щодо машиніста/водія Свінтозельського М.М.., у вдповідності до документів, які підтверджують наявність правовідносин працівника з Учасником. 1.9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.3. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу (-ів) за формою згіідно з таблицею "ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)". Учасник у складі тендерної пропозиції додатково зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетонних сумішей із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетонних сумішей необхідних типів та марок в потрібній кількості за предметом закупівлі протягом усього строку дії договору про надання послуг. На підтвердження наявності в Учасника орендованого(-их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), що буде(-уть) залучений(-і) при наданні послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір/договори оренди (лізингу тощо) чинний(-і) протягом строку надання послуг; - акт(-и) приймання-передачі Учаснику такого(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(-их) договору(-ів) передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка вказана у зазначеному договорі) щодо незаперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(-них), орендованого(-них) (лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) Учасник на підтвердження інформації, викладеної в довідці, надає: - договір (договір постачання асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші), чинний протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування. 1.11. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), Учасник надав за встановленою формою таблиці «Інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)» та відповідні документи до неї. У складі тендерної пропозиції Учасник надав гарантійний лист, у якому в загальних формулюваннях підтверджується, що транспортування асфальтобетонної суміші відповідатиме вимогам ДБН В.2.3-4, а саме: - відстань транспортування не перевищуватиме значень, передбачених таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами); - час транспортування не перевищуватиме трьох годин. Водночас звертаємо увагу, що згідно з вимогами тендерної документації Учасник мав розрахувати відстань транспортування асфальтобетонної суміші від фактичного місця знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ) на момент подання тендерної пропозиції до місць надання послуг в межах району обслуговування. Учасник не надав конкретних розрахунків відстаней та часу транспортування асфальтобетонної суміші від місця фактичного розташування АБЗ до об'єктів, як це передбачено тендерною документацією. Надання лише гарантійного листа без відповідних розрахунків та транспортної схеми не підтверджує належним чином дотримання вимог щодо транспортування матеріалів. Таким чином, надана інформація не відповідає вимогам тендерної документації у частині підтвердження можливості транспортування асфальтобетонної суміші з дотриманням встановлених відстаней та часу транспортування. 1.12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Подати інформацію з підтверджуючим розрахунком відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами) від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ)) до місця надання послуг в межах району обслуговування.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-05-25, 16:52:16
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-22-009040-a-c1
Номер договору:
5
Дата підписання договору:
30-05-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 30-05-2025 по 31-03-2026
87 112 232,22 UAH
Ціна договору
72 593 526,85 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
87 112 232,22 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-04-2025, 09:04:27
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність антикорупційної програми
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
7. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Електронна банківська гарантія
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
0.5
Доказ:
Документ
Банківська гарантія.zip, Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
4. Наявність фінансової спроможності
Учасник підтверджує, що
Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:55:30
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:48:10
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:48:10
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:48:10
                  Тип документа: Критерії оцінки
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Критерії оцінки
                    публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:48:10
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:22-04-2025, 15:48:10
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          2. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          4. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          7. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          8. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          10. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          11. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська, Англійська, Французька, Іспанська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          4. Забезпечення тендерних пропозицій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                          Банківська гарантія
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Електронна банківська гарантія , 1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 437771,66 гривень (0,5% суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції — не менше ніж 120 (ста двадцяти) днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей, а також постанови Правління НБУ «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 3. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 4. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не надана у складі тендерної пропозиції. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, мають бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). У випадку, якщо зміст банківської гарантії містить посилання на договір про отримання гарантії (надання гарантії тощо) учасник повинен надати (завантажити в електронну систему закупівель у складі своєї тендерної пропозиції) такий договір. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: р/р UA 748999980314060556000017527, одержувач ГУК у Рівнен.обл./Рівненськ.м.тг/24061900, код ЄДРПОУ 38012494, МФО 899998, Банк Казначейство України (ЕАП), Адреса: 33028, Україна, м.Рівне, вул. Яворницького, 34. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                          0,50
                          Пошук... відсоток
                          відсоток
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 437771,66 гривень (0,5% суми очікуваної вартості предмета закупівлі).
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          4. Наявність фінансової спроможності
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
                          Законодавство:
                          Учасник підтверджує, що
                          1 - Відповідно до Додатка №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 22-04-2025, 15:48:07
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ