Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 159 948 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 799,74 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Підопригора Тетяна Михайлівна |
| Телефон: | 380979087470 |
| E-mail: | pidopryhora-tm@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
0 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВАЦІЙНИЙ ЦЕНТР НОВЕ ЖИТТЯ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1)перелік виявлених невідповідностей: 1.1 учасник у тендерній пропозиції не надав наступні документи: -позитивний лист-відгук від ПП «Транс Логістик», який підтверджує якісне виконання аналогічного договору № 5886 від 21.04.2023 (зазначеного у довідці відповідно до підп. 1.1.1); -довідку про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ (в електронному полі «Інформування про субпідрядників/ співвиконавців» учасник зазначив, що обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає 55% від вартості договору про закупівлю) 1.2.учасник не зазначив IМ’Я контактної особи в Довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів, а вказав прізвище та ініціали контактної особи. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 та п.8 Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Позитивний лист-відгук від ПП «Транс Логістик», який підтверджує якісне виконання аналогічного договору № 5886 від 21.04.2023, у довільній формі, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору; 3.2 Довідка про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням повного найменування субпідрядників/співвиконавців, місцезнаходження та їх коду ЄДРПОУ. 3.3 Оновлену Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та IМ’Я, контактний телефон). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.