Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 377 389 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 886,95 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф Гербачевського" Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01991406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Гоцківська Дарина Олександрівна |
| Телефон: | +380962461798 |
| E-mail: | darinahotskivska@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Червоного Хреста,3 |
3 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛТЄРОВ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ, поданої на процедуру закупівлі згідно ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад ультразвукової фізіотерапії, Прилад комбінованої фізіотерапії, Апарат ударнохвильової терапії), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-19-003267-a згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі тендерної документації не надано підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції 2) Учасником у складі тендерної документації не надано копію Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Згідно п.15 Додатку №1 до тендерної документації, передбачено: «Виписка/витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх заповнених сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи, або витягу)» 2)Згідно пп.4 п.20 Додатку №1 до тендерної документації, передбачено: «Учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно усунути виявлені невідповідності, а саме: 1) Надати копію Виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера картки платника податків та копія паспорту (всіх заповнених сторінок), а у разі надання id-картки – скан-копія id-картки та скан-копія Додатку до id-картки особи, або витягу). 2)Надати копію Свідоцтва платника ПДВ/Єдиного податку, або копію витягу з реєстру платників ПДВ/Єдиного податку. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛТЄРОВ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ поданої на процедуру закупівлі згідно ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад ультразвукової фізіотерапії, Прилад комбінованої фізіотерапії, Апарат ударнохвильової терапії), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-19-003267-a у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛТЄРОВ МИХАЙЛО ВАЛЕРІЙОВИЧ невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю згідно ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Прилад ультразвукової фізіотерапії, Прилад комбінованої фізіотерапії, Апарат ударнохвильової терапії), ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-19-003267-a.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.