Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 133 905 490 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 669 527,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» |
| ЄДРПОУ: | 44496574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Федорович Людмила Михайлівна |
| Телефон: | +380322581125 |
| E-mail: | 1_tmo_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область,Львів, вул. Миколайчука І., буд. 9 |
6 |
У відповідності до вимог Тендерної документації, зокрема Додатку №1 Перелік документів, які вимагаються на підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника учасники в складі пропозиції документально підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження учасником надається довідка у довільній формі про досвід виконання учасником аналогічного договору* (із зазначенням номеру та дати договору, предмету договору, суми та року виконання договору; реквізитів організації (підприємства) з якою укладено договір. Аналогічним договором відповідно до умов тендерної документації є виконаний договір (договори), щодо поставки товару аналогічного за предметом закупівлі чи кодом ДК. На підтвердження кваліфікаційних вимог, зокрема наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасником надано довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів з КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» про три укладені договори у 2024р., однак станом на момент подання тендерної пропозиції вказані договори є на стадії виконання, термін виконання до кінця 2025р. та здійснено лише часткову поставку товарів. Тобто, станом на сьогодні вказані учасником в довідці договори не є виконаними, відповідно не є підтвердженням досвіду виконання учасником аналогічного договору. Також, тендерною документацією, зокрема п.3 додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено необхідність надання учасником у складі тендерної пропозиції Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 13485:2016 у відповідній сфері, що виданий учаснику. Всупереч цій вимозі учасником вказаний сертифікат не долучено. Крім цього учасником не долучено довідку яка містить загальні відомості про Учасника, яка передбачена п. 1 Розділу 3 Тендерної документації. Керуючись п.43 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи наведене, прошу підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, який є повністю виконаний; надати Сертифікат на систему управління якістю; надати довідку, яка містить загальні відомості про Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.