Період оскарження умов закупівлі - по 13-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 155 829 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 779,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Ветеранський простір" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 30720516 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Кривонос |
| Телефон: | +380990213999 |
| E-mail: | tender.veteran.dnipro@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Мечникова, 7 |
4 |
Відповідно до п.2 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше ніж двох аналогічних за предметом закупівлі договорів. Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір, за яким було здійснено оптову поставку комп’ютерного обладнання за ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання на суму не меншу за очікувану вартість цієї закупівлі тобто не меншу за суму 155 829,00 грн. з ПДВ. В складі тендерної пропозиції Учасника міститься Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в якій зазначено один договір № 140-2407 від 15.07.2024 укладений між Учасником та Військовою частиною А4056 про постачання моніторів (ДК 021:2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання) на суму 34 970,00 грн. з ПДВ. Просимо надати виправлену Довідку та два аналогічних договори відповідно до Тендерної документації. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.