Період оскарження умов закупівлі - по 26-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 495 981,52 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 479,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Хмельницькій області |
| ЄДРПОУ: | 40108929 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.securitypolice.com.ua |
| Контактна особа: | Ірина Фесун |
| Телефон: | +380968295522 |
| E-mail: | upo_khm_dzo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) надана Учасником довідка про досвід виконання аналогічних договорів містить некоректне найменування контрагента і предмета аналогічного договору, що не відповідає наданому Учасником документальному підтвердженню, всупереч п. 3.5.2 тендерної документації і табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації; 2) не надано належного документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів всупереч п. 3.5.2 тендерної документації, табл. 3.1 додатку 3 та п. 8 додатку 6 до тендерної документації, а саме: а) в специфікації і власне аналогічному договорі зазначено різні порядкові номери договору купівлі-продажу, що унеможливлює підтвердження їх належності до однієї й тієї ж самої господарської операції; б) видаткова накладна № 6275 від 04.11.2024 р. не відповідає вимогам до документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, оскільки не містить дати і номеру договору, на підтвердження виконання якого вона надається, а також з її змісту неможливо встановити осіб, відповідальних за здійснення господарської операції (через відсутні обов'язкові реквізити: посади і прізвища осіб, відповідальних за здійснення господарської операції, а також копії довіреності № 12 від 04.11.2024, на яку вона посилається). 2. Перелік інформації та/або документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації на Закупівлю, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) оновлена довідка про досвід виконання аналогічних договорів, сформована у повній відповідності з рекомендаціями табл. 3.1 додатку 3 до тендерної документації на Закупівлю; 2) оновлена копія договору (договорів), який зазначено в довідці; 3) копії документів, які підтверджують виконання аналогічного договору (договорів), на який є посилання у довідці, а саме: лист-відгук чи інший документ (видаткова накладна, акт приймання-передачі або інший фінансовий документ) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про виконання договору
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.