Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
Закупівля проводиться згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» та ПКМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 985 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДУ ІНХ НАМНУ |
| ЄДРПОУ: | 02011930 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кліщевська Алла Вікторівна |
| Телефон: | +380444841875 |
| E-mail: | tender.inch@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Щодо усунення невідповідності Учаснику, необхідно надати у строк визначений Особливостями приведені у відповідність: - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами закупівлі; - договір укладений з ПП «ЯРОСЛАВ» на поставку товару на необхідну кількість; - договір на поставку товарів з ТОВ «СИРЕНА ЕКОХІМ»; - договір на поставку товару з ТОВ «ТК-домашній текстиль»; - декларації та сертифікати на мийні засоби та засоби для чищення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.