Закупівлю оголошено - 05-09-2025, 08:50. Дата останніх змін - 10-09-2025, 01:00

Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туале... Державна закупівля - UA-2025-09-05-000485-a Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки від замовника Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 9/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-05-000485-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-05-000246-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-09-2025, 08:50
по 10-09-2025, 01:00

Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, не менше 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, не менше 200 арк./уп.- ДК 021:2015: 33763000-6 - Паперові рушники для рук). Кількість: 8500 упаковок Умови поставки товару: поставка товару здійснюється на умовах DDP, склад Покупця, місто Покупця відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару – протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки Покупцем. Місце поставки: м. Фастів, м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів або інший підрозділ вказаний в рознарядці. Рік/дата виготовлення: не раніше 2025 . Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Причини скасування:
  • Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Запит (ціни) пропозицій
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
161500
161 500 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45246390 Досьє YouControl
Контактна особа:Якимчук Марина Олегівна
Телефон:380444652642
E-mail:yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Рушники паперові

8 500
штука
Україна , Київська область , Фастів , м. Харків, м. Одеса, м. Дніпро, м. Львів або інший підрозділ вказаний в рознарядці ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип складанняZ-складанняАктивна05-09-2025, 08:49
ТипВ листахАктивна05-09-2025, 08:49
ОсноваЦелюлозна основаАктивна05-09-2025, 08:49
Тип пакуванняПоліетиленова упаковкаАктивна05-09-2025, 08:49
Кількість шарівОдношаровіАктивна05-09-2025, 08:49
КолірБілийАктивна05-09-2025, 08:49
Кількість листіввід 200 до 200штукаАктивна05-09-2025, 08:49
Кількість в упаковцівід 1 до 1штукаАктивна05-09-2025, 08:49
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:05-09-2025, 08:49:58
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:05-09-2025, 08:49:53
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ