Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 159 030,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 795,15 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Гізун Тетяна Петрівна |
| Телефон: | 380384263829 |
| E-mail: | hizun.tetiana@khnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Нетішин, |
8 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «УкрмедКР» до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «УкрмедКР» у складі тендерної пропозиції надано Анкету, у пунктах 7, 8, 9, 14, 15, 16 якого учасником не зазначено відповіді на поставлені у вказаних пунктах запитання. 1.2 на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ТОВ «УкрмедКР» у складі тендерної пропозиції не надано «гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб’ютора виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі згідно вимог тендерної документації» щодо позицій 9 (Лейкопластир котушковий на нетканій основі 5х500 см) та 14 (Пластир бактерицидний) Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі» 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток №1). 2.1 . Згідно пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації. 2.2 Згідно пункту 6 Додатку №1 до тендерної документації учасник закупівлі, у складі тендерної пропозиції повинен надати: на позиції, кількість яких дорівнює або перевищує 200 двісті одиниць - гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб’ютора виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі згідно вимог даної тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «УкрмедКР» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Анкету щодо участі у процедурі закупівлі за підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплена печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки), згідно з Додатком №7 до тендерної документації. 3.2 Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника, представника, дилера, дистриб’ютора виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі згідно вимог тендерної документації щодо позицій 9 та 14 Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація до предмету закупівлі»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.