Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 316,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 451,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шеремета Світлана Георгіївна |
| Телефон: | 380487272394 |
| E-mail: | ntvm@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1) Неможливо визначити який саме гарантійний строк зберігання, так як, у надаваній учасником довідці «Цінова пропозиція» зазначено гарантійний строк зберігання - 12 місяців з дня отримання продукції кінцевим споживачем до моменту її введення в експлуатацію, а у наданій довідці «Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик» зазначено гарантійний строк зберігання – 12 місяців з дати виготовлення. 2) На підтвердження виконання аналогічного договору за кодом ДК 021:2015 – (18140000-2 Аксесуари до робочого одягу), учасником надано договір за кодом ДК 021:2015 – (1842000-9 Аксесуари для одягу), що не відповідає умовам тендерної документації. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності.- Додатку А до Тендерної документації. - п.1 Р.2 Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері:- надати виправлену довідку з зазначенням гарантійного строку зберігання який відповідав вимогам замовника, відповідно до Додатку А до Тендерної документації;- на підтвердження виконання аналогічного договору надати договір за кодом ДК 021:2015 – (18140000-2 Аксесуари до робочого одягу)
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. 1) учасником не надано лист-пояснення в довільній формі про активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. 2.Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності.- п. 6.4 (з урахуванням пп. в) Додатку 2 до Тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері:- лист-пояснення в довільній формі про активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.