Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 678 758 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 30019775 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ugv.com.ua/ |
| Контактна особа: | Ярослав Олійник |
| Телефон: | +380675934180 |
| E-mail: | yaroslav.oliinyk@ugv.com.ua |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ,м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За період підготування, опрацювання заявки на закупівлю, в тому числі проведення процедури закупівлі, термін від початку наявності потреби до визначення учасника переможцем процедури закупівлі склав 5 місяців. За даний термін підготовки та проведення процедури закупівлі фактична потреба замовника була змінена та відповідно переглянута доцільність програми відновлення спецтехніки, в даному випадку закупівлі товаро-матеріальних цінностей Кузову-фургону каротажного підіймача, що є складовою програми.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
02-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 22-05-2025, 17:01 по 02-06-2025, 00:00
Документи:
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, стислими строками кваліфікації та можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
№ з/п Перелік виявлених невідповідностей: 1 Учасником надано Довідку на бланку Учасника «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (Таблиця 1 до Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до ТД) у якій не зазначено строк дії договору (колонка 5 Таблиці 1). 2 Учасником, на вимогу надання скан-копії аналогічного договору з додатками, за предметом закупівлі Кузови, причепи та напівпричепи надано скан-копію Договору за предметом закупівлі (ДК 021:2015): 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Бригадні автомобілі. 3 Учасником надано сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), зокрема в даному сертифікаті не підтверджено проведення наглядового аудиту 1 року чинності з дати видачі 28 вересня 2023 року, що фактично не підтверджує дійсність сертифікату. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 1.Таблиця 1, п.п.1.1, п 1, поз.1, Частина 1, Розділ І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, Додаток 1 до ТД. 2.п.п.1.1-1.2, п.1, поз.1, Частина 1, Розділ І Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам, Додаток 1 до ТД. 3.п.2. Вимоги щодо подання документів, що підтверджують відповідність запропонованого учасником товару встановленим вимогам Замовника, частина ІІ додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати Довідку на бланку Учасника «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів» (Таблиця 1 до Кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до ТД) з зазначенням строку дії Договору. 2.Надати Скановані копії договору(-ів) із додатками про виконання аналогічного(-их) договору(-ів) за предметом закупівлі Кузови, причепи та напівпричепи. 3.Надати чинний сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), з підтвердженням проведення наглядового аудиту.
зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, стислими строками кваліфікації та можливу необхідність проведення перевірки інформації та/або документів Учасника у разі розміщення в електронній системі закупівель після повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.