Закупівлю оголошено - 06-11-2025, 10:26. Дата останніх змін - 06-11-2025, 10:26

код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»)

код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція сис... Державна закупівля - UA-2025-11-06-002930-a код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45454000-4 Реконструкція) (Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва») від замовника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" від 11/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-06-002930-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-06-000601-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-11-2025, 10:26
по 18-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-11-2025, 10:26
по 21-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 21-11-2025, 11:13

Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2025, 00:00

Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
4962269
4 962 269 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:24 811,35 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:24 810 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
ЄДРПОУ:03327664 Досьє YouControl
Сайт:http://vodokanal.kiev.ua/ua
Контактна особа:Венгер Андрій
Телефон:380442804791
E-mail:venger.kvk.kapstroy@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Виконання будівельних робіт по ...
4 962 269 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-11-2025, 11:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 28-02-2026
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:23
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:06-11-2025, 10:26:15

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              3. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 810,00 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот десять гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається у складі тендерної пропозиції учасника та супровідні для неї документи, що засвідчує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 3.3 Розділу 3 тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП.
              4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              2
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання даного договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі електронної банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Термін дії гарантії повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 6.9 цього розділу тендерної документації. Учасник разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору , Не пізніше як за 1 (один) робочий день до дати укладання даного договору переможець надає забезпечення виконання даного договору у формі електронної банківської гарантії, що засвідчує надання ним забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6.8 Розділу 6 тендерної документації. Гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника процедури закупівлі на рахунок покриття за гарантією. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Термін дії гарантії повинен бути не менше строку дії договору про закупівлю. Надана гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 6.9 цього розділу тендерної документації. Учасник разом з електронною банківською гарантією подає документи від гаранта, підписані уповноваженою особою представника банку в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 % вартості договору про закупівлю (суми, що встановлена як остаточна цінова пропозиція учасника-переможця за результатами електронного аукціону).
              5. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідку при залученні до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, складеною за Формою 7 до цього Додатка. Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування. , Довідку у довільній формі разі не залучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. Довідку у довільній формі щодо залучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю з наданням копії договору(ів) про співпрацю/наміри з таким(и) субпідрядником(и)/співвиконавцем(ми), який/і повинен/і містити положення щодо участі субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у виконанні будівельних робіт по об`єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва». Для підтвердження субпідрядником/співвиконавцем кваліфікаційних критеріїв своєї відповідності, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник надає документальне підтвердження, а саме документи за вимогами пункту 1 Додатка 1 до цієї тендерної документації. Для підтвердження інформація щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначеним пунктом 47 Особливостей, подається по кожному субпідряднику/співвиконавцю, шляхом надання довідки в довільній формі. Довідку яка містить відомості щодо кожного субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) якого учасник планує залучити до виконання робіт: а) повне та скорочене найменування, місцезнаходження, форма власності та юридичний статус підприємства (організації), класифікація суб’єкта господарювання, банківські реквізити, телефон, факс, електронна адреса; б) керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону) – для юридичної особи; в) інформація про те, що учасник є платником податку на додану вартість або платником єдиного податку, з посиланням на документ, який підтверджує таке оподаткування.
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до цього Додатка, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії: - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до розділу 9. Відомість потреби в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні (арк. 12, Додатку 6 Том 3 2503-ЕП.ШОС-ПОБ). , Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, підтверджується наданням довідки, складеної за Формою 1 до цього Додатка, яка повинна свідчити, що учасник має власну або орендовану відповідну матеріально-технічну базу, обладнання та технології, тощо, яку планується залучати для виконання робіт за предметом закупівлі. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 1 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Якщо учасник є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, у такому разі зазначається номер свідоцтва про реєстрацію або іншого документу, що підтверджує право власності (обліку), в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. - якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації -витяг з оборотно-сальдової відомості. 2. Якщо учасник не є власником заявленого обладнання, будівельних машин і механізмів, в якості документального підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник вказує право користування у спосіб визначений законодавством України та надає: - копії свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або (якщо обладнання, будівельні машини і механізми не підлягають державній реєстрації) інший документ, що підтверджує право власності (обліку). - нотаріально завірені копії діючих договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання робіт по об’єкту будівництва (мати строк дії не менше договору про закупівлю), що є предметом даної закупівлі). У разі відсутності такого строку дії у змісті договорів оренди/договорів оренди з екіпажом/договорів надання послуг/договорів лізингу/тощо (або якщо строк дії менше договору про закупівлю) у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал листа про намір подальшої оренди/оренди з екіпажом/послуг/лізингу/тощо, підписаний орендодавцем/лізингодавцем/тощо та учасником з зазначенням строку дії такого договору, відповідно до вимог даної тендерної документації про виконання договору про закупівлю. - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання/надання учасником/учаснику обладнання, будівельних машин і механізмів відповідно до наданих договорів. 3. У випадку, якщо орендодавець учасника по договору, що підтверджує право користування, не є власником обладнання, будівельних машин і механізмів, що відображені у такому договорі, учасник додатково надає: - копії договорів між орендарем та орендодавцем учасника по договору, що підтверджує право користування та власником обладнання, будівельних машин і механізмів, зазначених у такому договорі. Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку його дії на строк надання оренди/оренди з екіпажем/послуг/лізингу/тощо, або учасник надає оригінал листа звернення про дозвіл на пролонгацію та відповідь орендодавця про не заперечення у даній дії: - копії актів приймання-передачі або інших документів, які підтверджують отримання орендарем учасника по договору, що підтверджує право користування обладнання, будівельними машинами і механізмами відповідно до наданих договорів. 4. У разі залучення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за договором оренди з екіпажом або договорами послуг, учасник надає інформацію про кількість працівників, залучених/не залучення за такими договорами у довідці, яка складена в довільній формі. Замовник визначає, що перелік обладнання та технологій (транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), в учасника процедури закупівель, повинен відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до розділу 9. Відомість потреби в основних будівельних машинах, механізмах та обладнанні (арк. 12, Додатку 6 Том 3 2503-ЕП.ШОС-ПОБ).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід”
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до цього Додатка, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до розділу 8. Техніко-Економічні показники (арк. 11, Додаток 6 Том 3 2503-ЕП.ШОС-ПОБ). , Підтвердження інформації в учасника процедури закупівлі, а саме працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, підтверджується наданням довідок, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідках, складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Копії штатного розкладу (розпису), наказів про призначення на посаду та викопіювання з трудової книжки (сторінка з ПІБ та сторінку де зроблено останній запис про призначення на посаду), у разі електронної трудової книжки – скріншот з особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://www.pfu.gov.ua ) (з ПІБ та останнім трудовим записом). 2. Для працівників(а), які не є штатними працівниками, із наданням: копію договору/угоди/тощо, що підтвердить відповідність інформації вказаної в довідках складених за Формою 2 та Формою 3 до цього Додатка, яка повинна свідчити про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені та які мають знання та досвід для виконання робіт по даному предмету закупівлі. 3. Письмову згоду на обробку наявних персональних даних складеної усіма працівниками за Формою 4 до цього Додатка, які зазначені в довідках. Замовник визначає, що наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, повинна відповідати вимогам проєктної документації, а саме відповідно до розділу 8. Техніко-Економічні показники (арк. 11, Додаток 6 Том 3 2503-ЕП.ШОС-ПОБ).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду). 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 2років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання електромонтажних робіт з будівництва/реконструкції/спорудження, електричних розподільчих пунктів. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити не менше 85%. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше 4 000 000,00 гривень. , У цій закупівлі замовник вимагає підтвердити інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі, а саме досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) та на підтвердження надає довідку складену за Формою 5 до цього Додатка. А також, для підтвердження інформації, наведеної в довідці, складеної за Формою 5 до цього Додатка, учасник має надати документи: 1. Нотаріально завірені копії договору(ів) з всіма додатками , який(і) вказаний(і) у даній довідці та який(і) повинен(і) свідчити, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 2. Копії форми КБ-3 згідно з додатком 37 до Настанови, або підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об’єкті будівництва за формою згідно з додатком 39 до Настанови, або іншими документами, які передбачені порядком приймання-передачі завершених робіт (об’єкта будівництва) умовами договору підряду). 3. Позитивний відгук в довільній формі від замовника будівельних робіт, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівельних робіт, окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування предмету договору, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, категорію складності об’єкту (класу наслідків (відповідальності), а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості виконання робіт та дотримання календарного графіку виконання робіт. 4. Документ який підтверджує клас наслідків об’єкта будівництва (проєктна документація, дозвільний документ з ДАБІ/ДІАМ, сертифікат готовності об’єкта до експлуатації тощо). Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 2років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є Виконання електромонтажних робіт з будівництва/реконструкції/спорудження, електричних розподільчих пунктів. Виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) повинна становити не менше 85%. При цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічним договором (договорами) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів сумарно) повинна становити не менше 4 000 000,00 гривень.
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Виконання будівельних робіт по об’єкту: «Реконструкція системи оперативного струму ПС ДВС 110/35/6 кВ Дніпровської водопровідної станції у Оболонському районі м. Києва»
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю”
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-11-2025, 10:26:16
              Способи підтвердження:
              Документ
              На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж половина (або 100%) очікуваної вартості предмета закупівлі (лота). , На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2023 та 2024 роки згідно Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013 р. або Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність»» № 39 від 25.02.2000, яка повинна підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 та 2024 роки у розмірі не меншому, ніж половина (або 100%) очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ