Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 150 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142325 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мороз |
| Телефон: | +380980344537 |
| E-mail: | juliatenderkr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27 |
0 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1) Учаснику, на підтвердження розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації, необхідно надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: індукційна плита, та/або електросковорода, та/або холодильна шафа. 2) Учаснику, необхідно надати авторизаційні листи від імпортера постачальника або авторизаційний лист від виробника пропонованого товару (із зазначенням адресата (замовника торгів, назви предмету закупівлі, номеру закупівлі в електронній системі закупівель, датований не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі) з посиланням на діючий електронний сайт виробника або імпортера по кожному найменуванню товару що пропонується (для підтвердження технічних характеристик).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.