Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 8 517 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 589 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Олексій Лавров |
| Телефон: | +380635351245 |
| E-mail: | ol.kptim@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49003, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця 128-ї Бригади Тероборони (Курчатова), будинок 8 |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Довідка щодо відсутності обставин, передбачених пунктом 47 Особливостей (файл: 54. Довідка щодо відсутності обставин, передбачених пунктом 47 Особливостей (Реклама ДНІПРО).pdf.p7s) не містить дату складання та реєстраційний номер документу. 2. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів містить не коректну інформацію в частині зазначення суми договору. 3. Лист-гарантія про надання забезпечення виконання договору (файл: 58. Довідка щодо забезпечення виконання договору.pdf.p7s) не містить підпису уповноваженої особи учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пп. 2. п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.». 2. П. 4 Розділу ІІ Додатку 4 до Документації: «Учасник повинен надати оригінал довідки про досвід виконання аналогічних договорів.». 3. Пп. 2. п.1 Розділу 3 Тендерної документації: «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа, підпис уповноваженої особи учасника та адресовані на ім’я КП «ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.». Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка щодо відсутності обставин, передбачених пунктом 47 Особливостей, яка містить дату складання та реєстраційний номер документу. 2. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка містить коректну інформацію в частині зазначення суми договору. 3. Лист-гарантія про надання забезпечення виконання договору, який містить підпис уповноваженої особи учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.