| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 108 420 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 542,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина 3115 Національної гвардії України |
| ЄДРПОУ: | 44849762 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ігор Хижняк |
| Телефон: | +380635130336 |
| E-mail: | i.khyzhniak@ngu.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
11 |
«Підчас розгляду пропозиції учасника були виявлені наступні невідповідності: Відповідно до частини 5, пункту 14.6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю хлібобулочних виробів (код ДК 021:2015:15810000-9 - «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби») (далі – Оголошення) Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі документи та інформацію згідно додатку 1 до оголошення. Відповідно до пункту 5 додатку 1 до оголошення Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції у тому числі наступні документи та інформацію для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія експлуатаційного дозволу чи рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужносте операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам»; 1.2. засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія документа чи іншого розпорядчого документа, що підтверджує впровадження системи НАССР оператором ринку, відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.12.2012 № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)»; 1.3. засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020, копія якісного посвідчення на споживчу тару; 1.4. засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, за наявності скан-копію оригіналів Актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів (згідно з вимогами наказу Міністерства економіки України від 08.08.2023 № 1503 /зареєстровано в Міністерстві юстиції України за № 1597 від 08.09.2023/); 1.5. засвідчену, відповідно до ДСТУ 4163:2020, скан-копію Договору, який підтверджує відносини з виробником (дистриб’ютором, дилером) харчового продукту, який є предметом закупівлі, якщо постачальник не є виробником харчового продукту; 1.6. довідка з переліком автомобілів ізотермічних чи рефрижераторів, у якій має бути зазначена інформація щодо марки, моделі та державного номеру автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися транспортування харчових продуктів. У випадку, коли транспортування буде здійснюватися орендованим автотранспортом або за Договором про надання транспортних послуг постачальнику – зазначити таку інформацію в довідці та надати, засвідчені, відповідно до ДСТУ 4163:202, копії Договорів оренди або Договору про надання транспортних послуг постачальнику; Вищезазначені документи Учасником надано не було.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.