Закупівлю оголошено - 17-06-2025, 14:30. Дата останніх змін - 13-08-2025, 16:05

код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця)

код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комуналь... Державна закупівля - UA-2025-06-17-008784-a код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця) від замовника Комунальний заклад "Вінницький ліцей №18" від 6/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-17-008784-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-06-17-004632-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 14:30
по 06-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-06-2025, 14:30
по 09-07-2025, 17:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
18756227
18 756 227 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:187 562,27 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад "Вінницький ліцей №18"
ЄДРПОУ:26235396 Досьє YouControl
Контактна особа:Катерина Поджаренко
Телефон:+380432464626
E-mail:sch18@galaxy.vn.ua
Місцезнаходження:
21030, Україна, Вінницька область,Вінницький район, м. Вінниця, вул. Келецька, 97
Донор закупівлі
Найменування:Ukraine facility
Місцезнаходження:1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Сайт:https://european-union.europa.eu
Найменування:Ukraine facility
Код за XM-DAC:55000
Контактна особа:Рада Європейського Союзу
Контактний e-mail:press.centre@consilium.europa.eu
Факс:+3222816111
Телефон:+3222816111
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
код ДК 021:2015 - 45450000-6 - ...
18 756 227 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця

1
робота
21030 Україна Вінницька область Вінниця вул. Келецька,97
по 26-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація
Класифікатор ДК018
1263 Будівлі закладів освіти та дослідних закладів
+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
    Інший
    публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
    Інший
    публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
    Інший
    публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
    Інший
    публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:24
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:22
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:25
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:25
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:26
    Інший
    публічний Видалено23-06-2025, 13:54:27
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:40
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:40
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:43
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:42
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:41
    Інший
    публічний Видалено30-06-2025, 17:24:44
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:16
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:17
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:18
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:15
    Інший
    публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:19
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ СПРЕДОМ   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 09-07-2025 по 07-08-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Василенка Костянтина, 20, 21027, Атаманюк Олег Миколайович
      Остаточна пропозиція:
      18 639 435,70 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      29-07-2025, 12:03
      Період подачі оскарження:
      по 04-08-2025, 00:00

      Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

      Дата публікації: 11-07-25, 12:33:03
      Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

      У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.

      Кінцева дата розгляду пропозиції: 07-08-25, 00:00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 25-07-25, 12:10:24
      24

      ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання пп. 4.5. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ запропонованого обладнання від 24.06.2025 року Вих.№16 (файл «Порівняльна таблиця.pdf»), в якій Учасником не зазначено в повному обсязі інформацію про обладнання (устаткування) за позиціями № з/п 38, 46, 49, 51, 52, 54, 65 та 98, яка не призводить до зміни предмета закупівлі. 1.2. На виконання пп. 4.3. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка Вих. №9 від 25 червня 2025 року (файл «Листи_кваліфікаційні довідки.pdf»), в якій Учасником зазначена інформація про наявність ліцензії на будівництво об’єкта класу наслідків (відповідальності) згідно затвердженої проєктної документації СС2, але у даній довідці відсутня інформація про наявність необхідних дозволів або декларацій щодо набуття права на провадження господарської діяльності САМЕ в умовах воєнного стану, поданих у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314. 1.3. На виконання пп. 5.1. п. 5 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка Вих. №10 від 25 червня 2025 року (файл «Листи_кваліфікаційні довідки.pdf»), в якій: 1. відсутня інформація щодо ідентифікаційного коду в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента) Учасника; 2. не вірно зазначена інформація щодо повного найменування транслітерацією Учасника, що не відповідає інформації, зазначеній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; 3. не вірно зазначена інформація щодо адреси місця проживання (місцезнаходження), а саме: номера будинку кінцевого бенефіціарного власника Учасника Атаманюка Олега Миколайовича, що не відповідає наданому Учасником, у складі тендерної пропозиції, витягу з ЄДР; 4. не вірно зазначена інформація щодо ідентифікаційного коду ЄДРПОУ субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що не відповідає наданій Учасником, у складі тендерної пропозиції, виписки з ЄДР ТОВ «ЯРМУК»; 5. не вірно зазначена інформація щодо характеру та міри (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника, якого Учасник планує залучити до виконання робіт, що не відповідає інформації, зазначеній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 1.4. На виконання пп. 3.1. п. 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка Вих. № 11 від 25 червня 2025 року (файл «Листи_кваліфікаційні довідки.pdf»), в якій не вірно зазначена інформація щодо коду ЄДРПОУ субпідрядника ТОВ «ЯРМУК», що не відповідає наданій Учасником, у складі тендерної пропозиції, виписки з ЄДР ТОВ «ЯРМУК». 1.5. На виконання пп. 1.3. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана Довідка про досвід виконання аналогічного договору Вих. № 15 від 25 червня 2025 року (файл «Листи_кваліфікаційні довідки.pdf»), в якій Учасником зазначено інформацію про «Предмет договору, № договору, дата укладання договору», однак, інформація про Предмет договору зазначена не в повному обсязі відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції скан-копії даного договору. 1.6. На виконання пп. 4.1. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасником у складі документів тендерної пропозиції надана підсумкова відомість ресурсів із зазначенням інформації про ціни на матеріальні ресурси в повному обсязі, однак, Учасником до підсумкової відомості ресурсів надана Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва (файл «Інформація про ціни.pdf»), в якій Учасником інформація про матеріальні ресурси вказана не в повному обсязі: відсутні окремі позиції таких ресурсів та їх характеристики, а саме: обладнання (устаткування). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: П. 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: 2.1. Пп. 4.5. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі документів своєї тендерної пропозиції порівняльну таблицю запропонованого ним обладнання (устаткування), складену згідно Таблиці 2, із зазначенням усієї інформації, передбаченою даною формою, щодо кожної номенклатурної позиції обладнання (устаткування), вказаної у Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації. Учасники процедури закупівлі не можуть відступати від даної форми. 2.2. Відповідно до пп. 4.3. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі з інформацією про наявність ліцензії на будівництво об’єкта класу наслідків (відповідальності) згідно затвердженої проєктної документації СС2, необхідних дозволів або декларацій щодо набуття права на провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану, поданих у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314. 2.3. Пп. 5.1. п. 5 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника; субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання, та кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг (у разі залучення), із зазначенням такої інформації: - ____________ повне найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, ________ країна його реєстрації; - ____________ повне найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника Учасника, громадянство: ______________(для фізичної особи (осіб)) / __________ країна реєстрації (для юрособи), адреса місця проживання (місцезнаходження): ___________, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: _______, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння: _________, дата народження (для фізичної особи (осіб)) __________________; - ____________ повне найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією субпідрядника / співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як суб’єкта господарювання. Зазначається щодо кожного субпідрядника / співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт / послуг; - ____________ повне найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією) кінцевого бенефіціарного власника субпідрядника / співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг, громадянство: ____________ (для фізичної особи (осіб)) / ____________ країна реєстрації (для юрособи), адреса місця проживання (місцезнаходження): ____________, відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: ____________, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння: ____________, дата народження (для фізичної особи (осіб)) ____________. Зазначається щодо кожного субпідрядника / співвиконавця, якого Учасник планує залучити до виконання робіт / послуг. ). 2.4. Відповідно до пп. 3.1. п. 3 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). 2.5. Відповідно до пп. 1.3. п. 1 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасниками у складі документів тендерної пропозиції надається: «Довідка (форма 4) з інформацією про наявність виконання аналогічного (них) договору (рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами: - не менше одного виконаного аналогічного договору з усіма додатками та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Такий відгук має містити інформацію щодо реквізитів аналогічного договору (дата укладання, номер за наявності); - підтверджуючі документи виконання аналогічного договору (приймання передачу виконаних робіт – акти КБ2-в, КБ-3 в повному обсязі); - сертифікат про введення об’єкту аналогічного договору в експлуатацію. Інформація надається про повністю виконаний договір, строк дії якого закінчено. Аналогічним договором є договір з виконання робіт з нового будівництва, реконструкції чи капітального ремонту харчоблоку. Cума виконаних робіт по об’єкту повинна бути не меншою ніж 50% розміру очікуваної вартості даної закупівлі.». 2.6. Пп. 4.1. п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації передбачено, що до підсумкової відомості ресурсів Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, яка має містити інформацію про найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 4.5. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «ПОРІВНЯЛЬНУ ТАБЛИЦЮ запропонованого обладнання». 3.2. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 4.3. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «Довідку», шляхом доповнення у ній інформації про наявність необхідних дозволів або декларацій щодо набуття права на провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану, поданих у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 №314. 3.3. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 5.1. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації «Довідку». 3.4. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації «Довідку» про залучення субпідрядника. 3.5. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 1.3. п. 1 Додатку 1 до тендерної документації «Довідку про досвід виконання аналогічного договору», шляхом доповнення у ній інформації про предмет вказаного аналогічного договору. 3.6. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, надати приведену у відповідність до вимог п. 4.1. п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва», шляхом доповнення у ній інформації про окремі відсутні позиції матеріальних ресурсів та їх характеристики. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. Виправлення вказаних невідповідностей не повинно призводити до зміни предмета закупівлі (його найменування, марки, моделі тощо).

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-07-25, 12:10:24
      Договір
      Договір опубліковано
      Системний номер договору:
      UA-2025-06-17-008784-a-c1
      Номер договору:
      15
      Дата підписання договору:
      12-08-2025, 15:32
      Строк дії договору:
      з 12-08-2025 по 31-12-2025
      18 639 435,70 UAH
      Ціна договору
      15 532 863,08 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ СПРЕДОМ   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      18 639 435,70 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      залучається в обсязі до 20% від вартості тендерної пропозиції
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      09-07-2025, 14:33:43
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Строк дії тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
      120
      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
      Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю:
      1
      4. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
      Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
      Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
      Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
      5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
      5
      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
      0.5
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено17-06-2025, 14:34:22
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено23-06-2025, 13:56:18
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено30-06-2025, 17:27:45
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:45:57
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено17-06-2025, 14:30:17
            Проект договору
            публічний Видалено23-06-2025, 13:54:23
            Проект договору
            публічний Видалено30-06-2025, 17:24:39
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:04-07-2025, 15:39:14

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              4. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              4. Вимоги до товару та учасника закупівлі, що проводиться в рамках проєкту Ukraine Facility
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця)
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 15:39:21
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 15:39:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Підрядником на дату укладення Договору додається забезпечення виконання Договору у формі оригіналу банківської гарантії. Строк дії забезпечення виконання Договору перевищує строк дії Договору на 5 днів та діє до повного виконання обов’язків Сторін по Договору. У разі продовження строку дії цього Договору дія забезпечення продовжується на відповідний строк. Розмір забезпечення виконання Договору складає 0,5% від ціни Договору. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Замовник повертає забезпечення після виконання Підрядником без порушень зобов’язань по цьому Договору або за рішенням суду щодо повернення забезпечення у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним, або у випадку розірвання Договору за згодою Сторін та за умови, що у Сторін відсутні претензії одна до одної, або у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей або згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              0,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Дата архівування: 04-07-2025, 15:39:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Підрядником на дату укладення Договору додається забезпечення виконання Договору у формі оригіналу банківської гарантії. Забезпечення діє протягом всього строку дії Договору до повного виконання обов’язків Сторін по Договору. У разі продовження строку дії Договору дія забезпечення продовжується на відповідний строк. Розмір забезпечення виконання Договору складає 0,5% від ціни Договору. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Замовник повертає забезпечення після виконання Підрядником без порушень зобов’язань по цьому Договору або за рішенням суду щодо повернення забезпечення у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору нікчемним, або у випадку розірвання Договору за згодою Сторін та за умови, що у Сторін відсутні претензії одна до одної, або у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей або згідно з умовами, зазначеними в цьому Договорі, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості виконання робіт; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. Кошти, що надійшли як забезпечення (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
              Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              3
              Пошук... день
              день
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Дата архівування: 04-07-2025, 15:39:21
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 04-07-2025, 15:39:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Архівована
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Дата архівування: 30-06-2025, 17:24:45
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Архівована
              Дата створення: 30-06-2025, 17:24:45
              Дата архівування: 04-07-2025, 15:39:21
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту код ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку з оновленням обладнання та меблів комунального закладу «Вінницький ліцей № 18» по вул. Келецька, 97 у м. Вінниця)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 17-06-2025, 14:30:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ