Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 633 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 168 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43326090 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kucozo-pav.klasna.com |
| Контактна особа: | Ганна Савченко |
| Телефон: | +0997542184 |
| E-mail: | zdpl2022@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А |
0 |
Комунальна установа «Центр обслуговування закладів освіти» (КУ «ЦОЗО») Павлоградської міської ради Код ЄДРПОУ 43326090 ПРОТОКОЛ 25.08.2025 місто Павлоград №160 Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі №UA-2025-08-13-008191-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Автотранспортне підприємство "Совтур", (код ЄДРПОУ - 34672021) було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про наявність матеріально – технічної бази та обладнання необхідного для надання послуг №30 від 20.08.2025 року, без надання документів на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 2. На підтвердження матеріально-технічної бази учасником було надано договір оренди №005-ОП від 18 січня 2024 року, строком дії на 2 (два) роки до 18 січня 2026 року. Згідно з вимогами тендерної документації необхідно надати договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: згідно пп. 1.1.2 п. 1.1. Розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: «1.1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.» їх Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документи права власності / володіння / користування тощо відповідним майном на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання і матеріально-технічної бази. 2. Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа КУ «ЦОЗО» ПМР Ганна САВЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.