Закупівлю оголошено - 19-11-2025, 17:24. Дата останніх змін - 19-11-2025, 17:24

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221... Державна закупівля - UA-2025-11-19-016409-a Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 11/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-19-016409-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-19-019844-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-11-2025, 17:24
по 22-11-2025, 00:00

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
22211
22 211 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04410723 Досьє YouControl
Контактна особа:Зінаїда Кулинич
Телефон:+380473298442, +380473298431
E-mail:osv.mykhailivka@gmail.com
Місцезнаходження:
20825, Україна, Черкаська область,село Михайлівка, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 27
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221

1 169
кілограм
20825 , Україна , Черкаська область , село Михайлівка , та Михайлівська територіальна громада за адресами підпорядкованих замовнику закладів освіти ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Характеристики не суперечать ДСТУ 9221такАктивна19-11-2025, 17:21
КласпершийАктивна19-11-2025, 17:21
Термін збиранняпізняАктивна19-11-2025, 17:21
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:24:04
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-11-2025, 17:21:23
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Замовник оплачує отриманий товар протягом 15 календарних днів з моменту отримання товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          Умови доставки:
          Подія:
          Подання заявки
          Опис:
          Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 календарні дні до терміну поставки письмово або шляхом надсилання на електронну адресу Постачальника (e-mail: ______________). У разі наявності обґрунтованих причин неможливості здійснити поставку партії товару у визначений строк, Постачальник протягом 24 годин надає (письмово або на електронну адресу Замовника (e-mail: osv.mykhailivka@gmail.com) – вмотивоване пояснення, з посиланням на діючі норми законодавства, а також зазначає першу можливу дату поставки партії Товару. Частота та обсяг завозу товару і повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації, зазначеної у додатку № 1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору. Доставка спеціалізованим транспортом постачальника, при відповідній температурі, по закладах підпорядкованих замовнику до 09:00 ранку. Обов’язково товаро-транспортна накладна з зазначеною кількістю товару, ціна за 1 шт./од та загальна сума – в 2-х. екземплярах. - На кожну партію поставки, в кожен заклад сертифікат якості та відповідності з мокрою печаткою (постачальника). Розфасовується відповідно до заявок на кожен заклад. Загальна накладна на всі ЗДО та загальна накладна на всі ЗЗСО – виписується в 3 екземплярах (до 3 екземпляру) підкріпляти ( 2 екземпляр) накладних кожного закладу. Виписуються накладні: ЗДО – ОКРЕМО. ЗЗСО – ОКРЕМО, в ЗЗСО виписуються згідно заявки на кожен заклад в розрізі: загальний фонд та спец.фонд.
          Тип доставки:
          Повторювана поставка
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір доставки (%):
          100
          Період (днів):
          2
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ