Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 634 728 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 18 173,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 45550574 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сидорчук |
| Телефон: | +380505169287 |
| E-mail: | osvkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45602, Україна, Волинська область,Луцький р-н, село Підгайці, вул.Шкільна будинок 30 |
4 |
1. ) Згідно п 3.1.Додатку 1 дот тендерної документації : На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник має надати довідку (Таблиця 1), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Примітки: *Учасник надає інформацію стосовно договорів щодо виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, послуг з поточного ремонту за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, укладеного із замовником (контрагентом) протягом 2021-2025 р.р. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: 1) скановану копію листа-відгука від замовника, який повинен містити: - №, дату, предмет Договору, суму договору та вартість виконаних робіт, строки виконання робіт); - відповідність виконаних робіт вимогам, нормативам, стандартам, встановленим чинним законодавством; 2) скановану копію відповідного договору; 3) скановані копії Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) до кожного з аналогічних договорів . Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано : скановану копію відповідного договору; скановані копії Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), ,відгук у форматі PDF без мокрої печатки та підпису. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Скановану копію листа-відгука від замовника згідно договору №399. 2.) Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Переліку іншої обов’язкової інформації .пункту 1 Відомості про Учасника за встановленою формою. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відомості про учасника згідно встановленої форми. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: надати Відомість про Учасника за встановленою формою. 3.) Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Переліку іншої обов’язкової інформації .пункту 10: У разі якщо учасник не передбачає залучати до виконання робіт, у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, субпідрядні організації, то він повинен це підтвердити листом довільної форми скріпленим підписом та печаткою. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано відповідного листа. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист довільної форми скріплений підписом та печаткою. 4.) Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Переліку іншої обов’язкової інформації,пункту 23 : У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано інформації щодо п 23. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: інформацію щодо пункту 23, Додатку 1 до тендерної документації.
1) Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та копію протоколу/витягу з протоколу навчання та перевірки знань з охорони праці керівника організації та членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видані навчальним центром за напрямком навчання: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, НПАОП 0.00-1.04-07;; НПАОП 0.00-5.12-01; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-7.17-18.) Інформуємо що, Загальний курс з охорони праці не охоплює вимоги окремих спеціалізованих нормативно-правових актів з охорони праці (НПАОП), що підтверджується практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7303-р/пк-пз від 07.05.2025 р. за результатами розгляду скарги UA-2025-04-09-011610-a.b1. Крім вказаного, відповідно п. 3.13 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05): «3.13. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань.» Потрібно надати протоколи/витяги з протоколу навчання та перевірки знань з охорони праці керівника організації та членів комісії видані навчальним центром за наступними напрямками : НПАОП 0.00-1.04-07;; НПАОП 0.00-5.12-01; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.83-18; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 0.00-7.17-18. 2) Учасник повинен надати копію сертифікату на систему щодо управління безпекою ланцюга постачання, яким посвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008(ISO 28000:2007, IDT) «Системи управління безпекою ланцюга постачання». Вимоги та настанови щодо застосування.» Учасником не надано сертифікату на систему щодо управління безпекою ланцюга постачання, яким посвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 28000:2008(ISO 28000:2007, IDT), в свою чергу надано пояснення про ненадання документу в якому наводиться рішення за результатами розгляду скарги UA-2021-02-05-012171-a.a1, вказуємо, що скарга подана на умови закупівлі, а не на кваліфікацію учасника. Потрібно надати Копію сертифікату.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.