Період оскарження умов закупівлі - по 04-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 52 900 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 264,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 500 UAH |
| Замовник: | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
| ЄДРПОУ: | 02071211 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.hneu.edu.ua |
| Контактна особа: | Олена Барановська |
| Телефон: | +380577021076 |
| E-mail: | deptender@hneu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 61165, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Науки, 9-А |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 43599178) (далі – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за нижченаведеною табличною формою І. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Довідка про наявність МТБ.pdf» – Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника вих. №06/08/25-3 від 06.08.2025р. (далі – Довідка), але Довідка НЕ ВІДПОВІДАЄ ТАБЛИЧНІЙ ФОРМІ згідно з вимогами підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, а саме: Форма І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази». ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за нижченаведеною табличною формою ІІ. У таблиці за формою ІІ обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи) та працівники (не менше 2-х чоловік), які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі. Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" містить довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. №06/08/25-2 від 06.08.2025р. (далі – Форма ІІ), де зазначається інформація щодо інженера з охорони праці/Керівник робіт та 2-х працівників – налагоджувальник контрольно вимірювальних приладів та автоматики. Однак в наданій Формі ІІ відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації у таблиці за формою ІІ обов’язково має бути зазначений керівний склад учасника. Враховуючи Закон України «Про господарські товариства» від 19.09.1991 року № 1576-XII, Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII, модельний статут ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" (файл: «4. Модельний статут. pdf»), форму «Загальні відомості про учасника» (файл: «Відомості про учасника. pdf», де зазначається, відомості про керівника учасника юридичної особи (прізвище, ім`я, по батькові, посада, контактний телефон) Обломєй Анна Вікторівна, директор 0673551901), ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань де також зазначається що керівник юридичної особи, а також відомості про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо є ОБЛОМЄЙ АННА ВІКТОРІВНА, таким чином, посада інженера з охорони праці НЕ Є КЕРІВНИМ СКЛАДОМ УЧАСНИКА. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 3.3 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІІ, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Аналогічний договір Ірпінський ліцей№3+ Відгук.pdf» – Лист-відгук від директора Ірпінського ліцею №3 Ірпінської міської ради Київської ради Станіслава Федорова (далі – Лист-відгук). Де зазначається інформація щодо позитивного досвіду співпраці з учасником, ТОВ «ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ» в повній мірі та у визначений строк (своєчасно) виконав всі зобов’язання відповідно до укладеного договору, надавши послуги належної якості та продемонструвавши високий рівень надання послуг без зауважень та відсутності обґрунтованих претензій, позовів, щодо порушення умов договору. Однак зазначений Лист-відгук не містить інформації щодо СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ, що є обов’язковим для зазначення у листі-відгуку відповідно до підпункту 3.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 3.3 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.1 ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме технічний опис предмета закупівлі: перелік та обсяг послуг, що пропонується надати учасником за договором про закупівлю, у відповідності до вимог, визначених у додатку 1.1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «Технічне.pdf» вих. №06/08/25-3 від 06.08.2025р., у зазначеному файлі міститься інформація щодо цитата: «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» однак відсутній ТЕХНІЧНИЙ ОПИС ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.