Замовник залишає за собою право у будь-який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів , щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. 1.Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 2.Замовлення надаються у телефонному або електронному вигляді на 1 та 20 числа кожного поточного місяця. Обсяг та частота завозу продуктів харчування повинні бути 2 рази на місяць, окремими партіями згідно заявок у зв’язку з відсутністю приміщення для тривалого зберігання. Доставка товару здійснюється з 08.00 до 11.00 години, крім вихідних та святкових днів, до комори кожного навчального закладу. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 годині до поставки товару. Продукт, що вказаний у закупівлі, постачається дрібними партіями у кількості та асортименті згідно з заявками уповноваженої особи Замовника; - доставка продукції здійснюється до комори кожного закладу згідно Замовлення. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в спеціальні приміщення. - видаткова накладна на товар окремо на кожен заклад в 4-х примірни¬ках (один примірник – Постачальнику, 3 примірника - Замовнику: 1примірник для закладів освіти, 2 примірника - бухгалтерія) - доставка товару здійснюється спеціальним автотранспортом; - копія документів , які підтверджують проходження автотранспорту санітарної обробки; - водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи та транспортувати предмет закупівлі до терезів комірника навчальних закладів, мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом /халатом, фартухом, рукавицями/маскою; - кожна партія продуктів харчування повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам та ЗУ «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 року № 2639 – VIII( зі змінами та доповненнями від 23.11.2023р, окремо на кожен заклад в 2-х примірниках ( 1 примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія); - замовник має право відмовитись від прийняття товару, який не відповідає за якістю умовам Договору; - якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, Постачальник повинен замінити товар своїми силами, за власний рахунок, протягом 24 годині; - товар повинен постачатись в упаковці, яка захищає його від пошкодження під час доставки, відповідає характеру товару, мати відповідне маркування, зазначене на етикетці, не повинне містити ГМО ; -залишковий термін придатності товару на момент поставки повинен складати не менше 85% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації. - при прийомі продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - копії документів мають бути читабельними, засвідченні печаткою Учасника ( за наявності ), ПІБ та підписом уповноваженої особи, мати штамп «Згідно з оригіналом»; Без наявності супровідних документів, щодо якості та безпеки передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця терміну її використання. У випадку виявлення неякісного товару Замовник складає дефектний акт у присутності представника Постачальника. Неякісний товар повертається Постачальнику. Всі витрати за заміну товару несе Постачальник. Заміна відбувається впродовж 24 годин. При розвезенні товару Постачальник повинен дотримуватися санітарних норм і мати спеціальну тару для кожного дошкільного закладу окремо. Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти № з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненська гімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 27 400 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЛАДИЖИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 25945998 Досьє YouControl |
Сайт: | https://ladosvita.vn.ua/ |
Контактна особа: | Тетяна Захарчевна |
Телефон: | +380434364017 |
E-mail: | zaharcevna1978@ukr.net |
Місцезнаходження: | 24321, Україна, Вінницька область,м. Ладижин, вул. ПЕТРА КРАВЧИКА, 4 |
0 |