Період оскарження умов закупівлі - по 26-05-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції - українська
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 249 926,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 249,63 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МІНІСТЕРСТВО У СПРАВАХ ВЕТЕРАНІВ УКРАЇНИ |
| ЄДРПОУ: | 42657144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Висоцька Ірина Валеріївна |
| Телефон: | 380504131444 |
| E-mail: | i.vysotska@mva.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вулиця Хрещатик, 34 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "СКОКОВ МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (далі – учасник), виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 6.10 пункту 6 Додатка 2 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" до тендерної документації вимагалось «Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення, чіткими та розбірливими для читання, відображати підписи та печатки (у разі використання). Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням виключно кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify або за допомогою ресурсу https://sign.diia.gov.ua/verify, тощо. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.». Учасник на свою тендерну пропозицію та на всі окремо подані документи та інформацію наклав удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно оновити електронний підпис підписанта тендерної пропозиції, а саме накласти КЕП на тендерну пропозицію та на всі окремо подані документи та інформацію учасника замість УЕП.
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СИСТЕМИ ДОКЕР" (далі – учасник), виявлено наступні невідповідності, а саме: 1. Пунктом 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 6.10 пункту 6 Додатка 2 "Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" до тендерної документації вимагалось «Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Документи мають бути належного рівня зображення, чіткими та розбірливими для читання, відображати підписи та печатки (у разі використання). Формати файлів повинні бути доступними для загального перегляду без придбання спеціалізованого програмного забезпечення. Забороняється обмежувати перегляд файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом та печаткою учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням виключно кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify або за допомогою ресурсу https://sign.diia.gov.ua/verify, тощо. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель.». Учасник на свою тендерну пропозицію наклав удосконалений електронний підпис (УЕП), що не відповідає вимогам замовника. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно оновити електронний підпис підписанта тендерної пропозиції, а саме накласти КЕП на тендерну пропозицію учасника замість УЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.