Період оскарження умов закупівлі - по 09-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 574 620 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 873,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді та спорту Олевської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 41411215 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://olevsk-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Наталія Кручко |
| Телефон: | +380977091393 |
| E-mail: | osvita-tenderr@meta.ua |
| Місцезнаходження: | 11001, Україна, Житомирська область,м.Олевськ, вулиця Свято-Миколаївська, будинок 4 |
4 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Пунктом 14 електронної тендерної документації визначено “Наявність досвіду виконання аналогічного договору” та включено вимогу про зазначення в електронній системі учасником наступних документів: 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, щодо надання послуг з проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників закладів освіти. 2.Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 3.Документ/и (видаткова(і) накладна(і) або акт(и) прийому-передачі товару(ів) тощо) на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. У складі тендерної пропозиції Учасник, на виконання вище зазначеної вимоги, а саме, в розділі “Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі” зазначив лише довідку про аналогічний за предметом закупівлі договір. 2)Пунктом 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для учасників процедури закупівлі встановлено вимогу, якою визначено, що «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)». Відповідно до роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 № 1/06-3-1587, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим (кваліфікованим електронним підписом є такий, за результатами перевірки якого відображається інформація: «тип підпису: кваліфікований», «тип носія особистого ключа: захищений»). За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію «sign.p7s», на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1.Зазначити в електронній системі в розділі “Відповіді на вимоги за критеріями закупівлі” не менше одного виконаного аналогічного договору та документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2.Тендерну пропозицію Учасника підписати кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.