Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання Послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо строків надання Послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю (Строк дії Договору: 12 місяців з моменту підписання договору). Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 762 832,20 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 814,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Турчина Вікторія Анатоліївна |
| Телефон: | 380500508234 |
| E-mail: | turchyna-va@ukrposhta.ua |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПрАТ "Страхова Компанія "Колоннейд Україна" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) у складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Вих.№1031 від 28.04.2025р., в якій встановлена невідповідність в частині відсутності дати аналогічного договору №290424-05Е/LBT0068847. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - підпункт 1.1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, укладеного починаючи з 2022 року, зі строком надання послуг не менше ніж 12 місяців або 365 днів із страховою сумою відповідальності не менше 60 000 000,00 грн. за Договором із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; строку надання послуг (не менше ніж 12 місяців або 365 днів); страхової суми відповідальності (не менше 60 000 000,00 грн. за договором); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір) *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги зі страхування відповідальності керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи або послуги зі страхування за класом 13 - страхування іншої відповідальності (крім визначеної у класах 10, 11, 12) - страхування іншої відповідальності перед третіми особами, ніж відповідальність оператора ядерноїустановки за ядерну шкоду, яка може бути заподіяна внаслідок ядерного інциденту, без обмежень та особливостей, які дають підстави для застосування спрощеного підходу для розрахунку капіталу платоспроможності та мінімального капіталу (в частині страхування відповідальності керівників та/або членів наглядової ради та/або інших посадових осіб юридичної особи) Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.