Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 13:55. Дата останніх змін - 22-05-2025, 00:00

Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса

Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса... Державна закупівля - UA-2025-04-09-008082-a Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса від замовника КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-008082-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-03-000670-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 13:55
по 14-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 13:55
по 17-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-04-2025, 12:03
по 17-04-2025, 12:26

Період оскарження умов закупівлі - по 14-04-2025, 00:00

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
384500
384 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 845 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ОДЕСА
ЄДРПОУ:08038284 Досьє YouControl
Контактна особа:Дмитро Дубінін
Телефон:380504954636
E-mail:dimadubinin1986@gmail.com
Місцезнаходження:
65058, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Незалежності, будинок 18
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Послуги з дератизації та дезін ...
384 500 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-04-2025, 12:03
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з дератизації на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса

66 200
метр квадратний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90920000-2
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса

56 060,352
метр квадратний
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
90920000-2
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 22-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Лип Івана та Юрія, будинок 5А, 65074, Вікторія Салига
Остаточна пропозиція:
379 855,27 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
379 855,27 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-05-25, 10:19:00
24

І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає довідку від 16.04.2025 р. №34/ПЗ (Файл - 1.1.1Довідка про наявність обладнання.docx.pdf). На підтвердження інформації, наведеної в довідці від 16.04.2025 р. №34/ПЗ ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає Договір про надання послуг від 05.11.2024 р. №431 (Файл - 1.3.2Договір №431 від 05.11.2024 року.pdf). Разом з тим, на підтвердження виконання зазначеного договору ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надає 19 (дев’ятнадцять) актів прийому-здачі виконаних послуг (Файл - 1.3.3Акти до договору №431.pdf). Але для підтвердження належного виконання Договору про надання послуг від 05.11.2024 р. №431 ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу підпункту 1.3.3. пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором про надання послуг від 05.11.2024 р. №431, який зазначено в довідці від 16.04.2025 р. №34/ПЗ та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В Додатку 1 до тендерної документації замовником визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема в Пункті 2 Додатку 1 до тендерної документації визначено спосіб підтвердження інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей та інформації щодо відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерної пропозиції ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" підтвердила відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Щодо підтвердження відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі з інформацією щодо відсутності підстав визначених в підпункті 2 пункту 45 Особливостей. ІІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). 2) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимог пункту 5.4. Додатку 1 до тендерної документації ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" надано СТАТУТ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України від 3 січня 2025 року №16, але зазначений Статут не містить відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації. З огляду на те, що СТАТУТ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України від 3 січня 2025 року №16, враховуючи ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань”, у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 та відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник може надати довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) – що не було надано учасником, тобто учасник не виконав вимогу пункту 5.4. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Статут або інший установчий документ учасника. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора про проведення державної реєстрації або іншим установчим документом учасника (його копією) (у разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань” та відсутності відмітки державного реєстратора – учасник надає довідку в довільній формі із зазначенням коду адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника на вебпорталі Міністерства юстиції https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). ІV. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати учасником ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати учасником єдиного податку. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Під час подання тендерної пропозиції, на виконання вимог пункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації, ДЕРЖАВНОЮ УСТАНОВОЮ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" не було надано жодного документу, тобто учасник не виконав вимогу пункту 5.5. Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати учасником ПДВ, або Витяг з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати учасником єдиного податку. V. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з пунктом 5.9. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. А саме: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. 2) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами перевірки електронного підпису, накладеного на тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ", на сайті Центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/ verify) сервісом створення та проведення перевірки надано результат, відповідно до якого «тип носія особистого ключа: незахищений», «тип підпису: удосконалений», а отже тендерна пропозиція ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ" підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом. Враховуючи вищевикладене та з огляду на те, що Замовником у тендерній документації чітко визначена конкретна вимога до учасників щодо накладення саме КЕП, дана тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-05-25, 10:19:00
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 14-05-2025 по 22-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Волков Руслан
Остаточна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 20-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-04-2025 по 25-04-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, , , , , Волков Руслан
Остаточна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-04-2025, 07:40
Період подачі оскарження:
по 30-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-25, 22:44:46
24

І. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно цього пункту на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає довідку від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 (Файл. Довідка про наявнсть досвіду аналогічних договорів). На підтвердження інформації, наведеної в довідці від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає Договір про надання послуг від 01 січня 2025 року №04 (Файл. Аналог Договору ТОВ ЛЮСТДОРФ); Договір від 21.03.2024 р. №06 (Файл. Аналог Договір КЄВ Кропивницкий) та Договір про надання послуг від 30 грудня 2024 року №КР 09 (Файл. Аналог договору ТОВ Миколаївхліб). Разом з тим, на підтвердження виконання зазначених договорів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" надає акт здачі-приймання наданих послуг від 31.01.2025 №КР 562 (Файл. Акт виконаних робіт ТОВ Люстдорф); Акт приймання виконаних послуг від 23.08.2024 №264 (Файл. 1.3.3. - Акт виконаних робіт КЭВ Кропивницкий); акт здачі-приймання наданих послуг від 31.03.2025 №КР 46 (Файл. Акт№КР46); відгук ТОВ «Люсдорф» без номеру (Файл. Відгук ТОВ Люстдорф) та лист-відгук за співпрацю від 04.03.2025 р. №645 (Файл. Відгук КЄВ Кропивницький). Договір від 21.03.2024 р. №06 наданий не в повному обсязі, а саме відсутній Додаток № 1 Калькуляція вартості послуг з дератизації та дезінсекції по об’єктах. Акт приймання виконаних послуг від 23.08.2024 №264 підтверджує надання послуг за Договором від 21.03.2024 р. №06 в серпні місяці 2024 року на суму 14697,22 грн з ПДВ, а загальна ціна договору становить 146972,20 грн з ПДВ, тобто зазначений акт не підтверджує виконання Договору від 21.03.2024 р. №06. Відгук ТОВ «Люсдорф» без номеру наданий ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" на підтвердження виконання договору, який не зазначений в довідці від 14 квітня 2025 р. №14/04/01 та не наданий у складі тендерної пропозиції. А для підтвердження належного виконання Договору про надання послуг від 30 грудня 2024 року №КР 09 ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС" взагалі не надано лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Разом з тим, до довідки, учасник має надати не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій учасником довідці та лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. ІІ. Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник згідно з цим пунктом повинен надати, зокрема: Пункт 4.1. «Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику надати послуги/виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені Замовником, а також зазначає що матеріальні ресурси та вироби, що використовуються для надання послуг/виконання робіт та від яких залежить якість наданих послуг/виконаних робі, будуть відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі». 2) Перелік виявлених невідповідностей: На виконання вимоги пункту 4.1. Додатку 1 до тендерної документації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС", у складі тендерної пропозиції, надає гарантійний лист від 14.04.2025 р. №14/04/02 (Файл. Гарантійний лист) з посиланням на номер тендеру, а не на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує Замовнику надати послуги/виконати роботи якісно у кількості та терміни встановлені Замовником, а також зазначає що матеріальні ресурси та вироби, що використовуються для надання послуг/виконання робіт та від яких залежить якість наданих послуг/виконаних робі, будуть відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору. Гарантійний лист повинен мати посилання на номер оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме – Ідентифікатор закупівлі в форматі UA-ХХХ-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-a.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-25, 22:44:46

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСАЙТ СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
296 089,37 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
15-04-2025, 13:15:18
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
379 855,27 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
379 855,27 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-04-2025, 16:44:26
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
1.1.1Довідка про наявність обладнання.docx.pdf.p7s, Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
1.2.1Довідка про працівників.pdf.p7s, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1.2.20Орлова.docx.p7s, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1.2.22Прилуцька З.С..docx.p7s, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації
Доказ:
Документ
1.2.21Подолина О.А..docx.p7s, Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.3.1Наявність досвіду виконання АД_.pdf.p7s, Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.3.2Договір №431 від 05.11.2024 року.pdf.p7s, Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Доказ:
Документ
1.3.3Акти до договору №431.pdf.p7s, Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:49
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 13:55:09
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка довільної форми , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг чи робіт як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      3. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , Аналогічним вважається договір предметом якого є послуги за ДК 021:2015 «90920000-2 – Послуги з санітарно-гігієнічної обробки приміщень» та/або предметом якого є «Послуги з дератизації та/або дезінсекції». До довідки додається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. А також, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в довідці та Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації , До довідки додається документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу)/інший документ).
                      3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Послуги з дератизації та дезінсекції на об’єктах в зоні відповідальності КЕВ м. Одеса
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 09-04-2025, 13:55:10
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт , Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах, надається із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі (у разі використання норми щодо технологій).
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ