Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 13 632 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 136,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОВСЬКА ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ" |
| ЄДРПОУ: | 00130820 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dtec.com.ua/ |
| Контактна особа: | Валентина Проскуріна |
| Телефон: | +380569550028 |
| E-mail: | tec.vtdr2023@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 51925, Україна, Дніпропетровська область,м. Кам'янське, вул. Заводська, 2 |
0 |
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п. 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ,ТА ВИМОГИ ДО НИХ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник надає: 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічний договір - це договір на постачання/закупівлю за кодом ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів та/або предмету закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці згідно п. 1.1.1. , в повному обсязі. 1.1.3. на підтвердження належного виконання договору, вказаного в довідці згідно п. 1.1.1. надати документальне підтвердження: акти наданих послуг, лист відгук/рекомендаційний лист або копії інших підтверджуючих документів (зазначені інші документи є документами, що передбачені умовами договору та підтверджують виконання наданого аналогічного договору, на відповідність кваліфікаційному критерію). • Згідно пп. 14 п. 3 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ,ТА ВИМОГИ ДО НИХ, викладених в Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник надає: Цінову пропозицію за ФОРМОЮ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», наведеною у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Замовника Згідно вимог п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника: У разі якщо очікувана вартість закупівлі зазначена з урахуванням ПДВ, для участі в електронному аукціоні учасник – неплатник ПДВ повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону – платниками ПДВ, а саме: тендерна пропозиція повинна бути з урахуванням ПДВ (20%). У зв’язку з вищевказаним, цінова пропозиція учасника подається за формою додатку 3 до тендерної документації, в якій учасником зазначається як базова ціна тендерної пропозиції (без урахування ПДВ) так і ціна пропозиції з ПДВ (20%). 1) При поданні тендерної пропозиції, учасник (не залежно від категорії податкових зобов’язань) зазначає вартість цінової пропозиції в електронній системі закупівель з урахуванням ПДВ (20%) і саме від цієї вартості учасник буде робити ставки у процесі проведення аукціону. 2) Переможець процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель свою цінову пропозицію за результатами проведеного аукціону у формі тендерної пропозиції в додатку № 3.1. до тендерної документації, в якій зазначається оновлена ціна за результатами аукціону з ПДВ 20% ( для платників ПДВ) та оновлена ціна без ПДВ (для неплатників ПДВ). 3) Ціною договору для неплатників ПДВ вважається ціна тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону - без ПДВ, а для платників ПДВ ціною договору вважається ціна тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону з ПДВ згідно оновленої тендерної пропозиції Переможця закупівлі (додаток №3.1. до тендерної документації). • Згідно з п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника встановлено такі вимоги: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» 2) Перелік виявлених невідповідностей: • Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання договорів (файл «ДОВІДКА 34») та надав акти здачі-приймання наданих послуг №20/24,18/24,19/24 (файл «Скан_20250428 (2), Скан_20250428 (3), Скан_20250428»), але не надав не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. • Учасник надав «Тендерну пропозицію» (файл « Тендерна пропозиція 37»), проте не вірно зазначив в колонці 7 Таблиці 1 «Вартість без ПДВ» та також не зазначив значення «ПДВ». • Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу у складі Пропозиції Учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "sign.p7s". За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Підписувачі Підписувач НАЗАРОВ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ П.І.Б. НАЗАРОВ ЄВГЕН ІВАНОВИЧ Країна Україна РНОКПП 1932305312 Організація (установа) НВП "ЕКОНІКА" Код ЄДРПОУ 22456491 Посада Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 18:43:41 28.04.2025 Сертифікат виданий КНЕДП "MASTERKEY" ТОВ "АРТ-МАСТЕР" Серійний номер 6FBCE80CC24794F004000000A0470800033F1F00 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника підписана Удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом, як вимагалося Замовником в тендерній документації. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Для усунення зазначених невідповідностей у строк, визначений Особливостями, Учаснику необхідно надати документи: • На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). *Аналогічний договір - це договір на постачання/закупівлю за кодом ДК 021:2015- 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів та/або предмету закупівлі. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці згідно п. 1.1.1. , в повному обсязі. 1.1.3. на підтвердження належного виконання договору, вказаного в довідці згідно п. 1.1.1. надати документальне підтвердження: акти наданих послуг, лист відгук/рекомендаційний лист або копії інших підтверджуючих документів (зазначені інші документи є документами, що передбачені умовами договору та підтверджують виконання наданого аналогічного договору, на відповідність кваліфікаційному критерію). • Цінову пропозицію за ФОРМОЮ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», наведеною у ДОДАТКУ 3 до тендерної документації Замовника, з вірно зазначеною інформацією в колонці 7 щодо «Вартості без ПДВ» та з зазначенням «ПДВ» • Тендерну пропозицію Учасника підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.