Період оскарження умов закупівлі - по 23-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 401 105 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 005,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 43459903 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Мельниченко |
| Телефон: | +380673183439 |
| E-mail: | kalynivskaotg_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07443, Україна, Київська область,Броварський , селище Калинівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 20 |
3 |
Оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт побутової каналізації, що передбачає проведення будівельно-монтажних робіт, зокрема демонтажу, заміни інженерних мереж та забезпечення відповідності будівельним нормам, потребується додатковий час на технічний аналіз та оцінку пропозиції учасника. У зв'язку з вищевказаним, прийнято рішення від 01.08.2025 про продовження розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі UA-2025-07-11-000627-a виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у складі тендерної пропозиції. 1) підпунктом 1.4. пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що роботи виконуються на підставі затвердженої проектної документації. Внесення змін до проектної документації, в тому числі зміна технології можлива лише після погодження з автором проекту, про що надається письмова згода. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня відповідна письмова згода. 2) підпунктом 2.10. пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації визначено: «На виконавця робіт додатково подати протоколи та посвідчення щодо проходження наступних видів навчань з охорони праці: …… НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів» …… У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні протокол(и) та посвідчення щодо проходження навчання виконавцем робіт щодо НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» та НПАОП 40.1-1.07-01 «Правила експлуатації електрозахисних засобів». 3) підпунктом 3.8. пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі, видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього аудиту. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній звіт за результатами останнього аудиту до сертифікату № CS.25.2606.01 від 25.07.2025 на відповідність вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT). 4) підпунктом 3.13. пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скановану копію з оригіналу листа, виданого компетентним державним органом (Державна податкова служба України) у поточному році щодо інформації про відкриті рахунки у банках та інших фінансових установах. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня сканкопія вищевказаного листа. 5) підпунктом 3.16. пункту 3 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на обробку персональних даних посадової особи, яка підписала тендерну пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника надано лист-згоду на обробку персональних даних (вих. № 2407/16 від 24.07.2025 р.), в якому зазначено «… відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у спрощеної закупівлі за предметом:…..» При цьому, тип процедури закупівлі UA-2025-07-11-000627-a – відкриті торги (з особливостями), а не спрощена закупівля. У зв’язку з цим, повідомляємо про необхідність усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.