Закупівлю оголошено - 29-06-2024, 20:39. Дата останніх змін - 07-08-2024, 16:46

Вентиляційне обладнання

Вентиляційне обладнання... Державна закупівля - UA-2024-06-29-000381-a Вентиляційне обладнання від замовника Військова частина А 1108 від 6/29/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-06-29-000381-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-06-2024, 20:39
по 05-07-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-07-2024, 00:00
по 10-07-2024, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
141739
141 739,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:708,70 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина А 1108
ЄДРПОУ:08113287 Досьє YouControl
Контактна особа:Хомин Мар'яна Андріївна
Телефон:+380978522332
E-mail:tenderprozorro.a1108@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
77777, Україна, Львівська область,місто, вулиця
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Вентиляційне обладнання
141 739,00 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вентиляційне обладнання

133
штука
Україна Львівська область
по 30-11-2024
42520000-7
Вентиляційне обладнання


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:39:17
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:39:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:39:17
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:39:17
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:39:17
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕРОПЛЮС"   Досьє YouControl
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, , , 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА, будинок 132, , Завада Михайло
              Остаточна пропозиція:
              141 075,23 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              15-07-2024, 11:59

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 12-07-24, 15:25:41
              24

              Замовником при проведенні спрощеної закупівлі,у п.3 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: " Інформація про учасника закупівлі згідно форми наведеної в пункті 1 Додатку 3 до оголошення (додаток №3 до оголошення). У відповідь на дану вимогу Учасник не надав дану інформацію, чим не виконав вимогу Замовника. Також у п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагалася: «Копія (ї) аналогічного*(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука*(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів, що вказані у довідці п 3.1. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався. На підтвердження факту виконання аналогічного*(их) договору(ів), вказаних у довідці п. 3.1. надати видаткові накладні.» Учасником була надана копія аналогічного договору, про те не було надано видаткових накладних, та листа відгука про співпрацю та виконання договору. Відповідно до п.8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Заповнений Додаток 3 до оголошення про проведення закупівлі, копії видаткових накладних на підтвердження факту виконання договору, та лист відгук про співпрацю, складений відповідно до вимог, викладених у п. 9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-07-24, 15:25:41
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2024-06-29-000381-a-a1
              Номер договору:
              111
              Дата підписання договору:
              02-08-2024, 00:00
              Строк дії договору:
              з 02-08-2024 по 30-11-2024
              141 075,23 UAH
              Ціна договору
              117 562,69 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЕРОПЛЮС"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              141 075,23 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:29-06-2024, 20:48:52
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ