Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 311 423 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 557,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва |
| ЄДРПОУ: | 03359813 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.kpuzn-dnipro.com/ |
| Контактна особа: | Бабюк Олена Миколаївна |
| Телефон: | 380936909603 |
| E-mail: | dniprouzn@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02125, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник в складі пропозиції надав лист від 24.03.2025р. б/н про виконання аналогічного договору, в якому не зазначив повне найменування контрагента, з яким було укладено договір, 2. Посилання на вимогу: підпункт 1.1. пункту 1 Переліку вимог, які мають бути підтверджені УЧАСНИКАМИ Додатку 2 до тендерної документації, згідно якого Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати: 1. Лист в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі*, який зазначено в даній тендерній документації. В листі повинно бути вказано: - повне найменування контрагента, з яким було укладено договір, ... . 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, оновлений лист про виконання аналогічного договору, в якому буде зазначено повне найменування контрагента, з яким було укладено договір.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.