Закупівлю оголошено - 04-12-2025, 09:13. Дата останніх змін - 04-12-2025, 09:13

Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради. Лот №2:Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації філії №1 департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради

Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та м... Державна закупівля - UA-2025-12-04-001154-a Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації: Лот №1: Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» від замовника Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради від 12/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-12-04-001154-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-12-04-000263-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 09:13
по 09-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-12-2025, 09:13
по 12-12-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 15-12-2025, 11:25

Період оскарження умов закупівлі - по 09-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
709200
709 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Департамент "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" Луцької міської ради
ЄДРПОУ:38527410 Досьє YouControl
Контактна особа:Сарай Василь Миколайович
Телефон:380332777891
E-mail:tender.cnap@ukr.net
Місцезнаходження:
43025, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Лесі Українки, 35
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:13
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
                  Інші
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
                    Інший
                    публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07
                      Тип документа: Тендерна документація
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Тендерна документація
                        публічнийЕкспортовано:04-12-2025, 09:13:07

                          Електронні тендерні вимоги

                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          1. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          90
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Лоту Лот 2. Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                          2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Довідка у довільній формі про наявність у місті Луцьку власного пульта централізованого спостереження
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Довідка у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (далі – ГШР) в кількості на менше 2 одиниць власного або орендованого транспорту реагування у м. Луцьку та копії документів, які підтверджують право власності учасника на транспорт реагування (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів), або копії договорів оренди (найму) транспортних засобів. Транспорт реагування має бути обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Довідка у довільній формі та документи, що підтверджують наявність цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій та наявність професійних засобів радіозв’язку: - дозволи видані учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносної радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт (в кількості не менш ніж 4 (чотири) шт.); - дозвіл виданий учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Луцьк) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт; - договір укладений учасником з уповноваженим органом, щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Документи, або копії документів, що підтверджують наявність в штаті учасника не менше 5 (п‘яти) висококваліфікованих охоронників на підтвердження чого надає у складі пропозиції копії відповідних наказів про прийняття на роботу
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, або копії документів, що підтверджують відсутність в охоронників, обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, або копії документів, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Сертифікати про проходження охоронниками навчальних курсів надання домедичної (першої) допомоги у разі поранення, отримання травми тощо, видані підприємствами, установами, організаціями, які надають інформаційні послуги у сфері домедичної допомоги
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Лист-гарантія, що вище зазначені працівники є дієздатними громадянами України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку та відповідають вимогам Закону України від 22.03.2012 № 4616-VІ «Про охоронну діяльність», кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Персонал охорони повинен мати 1-й та вище розряд охоронника, що підтверджується свідоцтвами встановленого зразка про присвоєння відповідної кваліфікаційної характеристики (розряду).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг зі спостереження за охоронною сигналізацією/ послуги з моніторингу сигналів тривоги/ надання послуг з охорони або послуг, які можуть бути віднесення до поняття «охоронні послуги». Аналогічний договір повинен бути виконаний в повному обсязі. В довідці потрібно зазначити: найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник надав послуги; номер та дату договору відповідно до якого Учасник надав послуги; ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник надав послуги.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Копія договору (з усіма додатками та невід'ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку. Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Копія листа-відгуку від контрагента на підтвердження якісного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та/або акту наданих послуг, які підтверджують виконання договору про надання послуг, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Лот 2. Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Довідка у довільній формі про наявність у місті Луцьку власного пульта централізованого спостереження
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Довідка у довільній формі про наявність власних груп швидкого реагування (далі – ГШР) в кількості на менше 2 одиниць власного або орендованого транспорту реагування у м. Луцьку та копії документів, які підтверджують право власності учасника на транспорт реагування (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів), або копії договорів оренди (найму) транспортних засобів. Транспорт реагування має бути обладнаний засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Довідка у довільній формі та документи, що підтверджують наявність цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій та наявність професійних засобів радіозв’язку: - дозволи видані учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації в регіоні надання послуг переносної радіостанції професійного радіозв'язку з потужністю вихідного сигналу передавача не менш 3 Вт (в кількості не менш ніж 4 (чотири) шт.); - дозвіл виданий учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Луцьк) аналогового УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 15 Вт; - договір укладений учасником з уповноваженим органом, щодо здійснення заходів, пов’язаних з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Лот 2. Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Документи, або копії документів, що підтверджують наявність в штаті учасника не менше 5 (п‘яти) висококваліфікованих охоронників на підтвердження чого надає у складі пропозиції копії відповідних наказів про прийняття на роботу
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, або копії документів, що підтверджують відсутність в охоронників, обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Документи, або копії документів, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Сертифікати про проходження охоронниками навчальних курсів надання домедичної (першої) допомоги у разі поранення, отримання травми тощо, видані підприємствами, установами, організаціями, які надають інформаційні послуги у сфері домедичної допомоги
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Лист-гарантія, що вище зазначені працівники є дієздатними громадянами України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку та відповідають вимогам Закону України від 22.03.2012 № 4616-VІ «Про охоронну діяльність», кваліфікаційним вимогам ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». Персонал охорони повинен мати 1-й та вище розряд охоронника, що підтверджується свідоцтвами встановленого зразка про присвоєння відповідної кваліфікаційної характеристики (розряду).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          6. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту Лот 2. Послуги з фізичної охорони та моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання одного аналогічного за предметом закупівлі договору. Для цілей цієї тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір про надання послуг зі спостереження за охоронною сигналізацією/ послуги з моніторингу сигналів тривоги/ надання послуг з охорони або послуг, які можуть бути віднесення до поняття «охоронні послуги». Аналогічний договір повинен бути виконаний в повному обсязі. В довідці потрібно зазначити: найменування, місцезнаходження Замовника якому Учасник надав послуги; номер та дату договору відповідно до якого Учасник надав послуги; ПІБ, телефон контактної особи організації, якій Учасник надав послуги.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Копія договору (з усіма додатками та невід'ємними частинами), про який зазначається у довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку. Договір повинен бути з усіма додатками. Вся інформація в договорі має бути наявна для перегляду (в т.ч. інформація про вартість договору)
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Копія листа-відгуку від контрагента на підтвердження якісного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, та/або акту наданих послуг, які підтверджують виконання договору про надання послуг, про який зазначається у Довідці, що передбачена пунктом 1.1 цього Переліку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 04-12-2025, 09:13:07
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ