Період оскарження умов закупівлі - по 10-06-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даний вид послуг. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як середньоринкова вартість на даний вид послуг
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 810 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 124,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 38620155 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анастасія Моркотенко |
| Телефон: | +380442783698 |
| E-mail: | a.morkotenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
1 |
Вимога про усунення невідповідностей: І- вимога: 1.1. У складі тендерної пропозиції Замовником вимагалося надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на підписання документів тендерної пропозиції та укладання (підписання) договору про закупівлю. У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. Учасник надав статут я кому існують обмеження на право вчинення правочинів, якщо його сума перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства. Разом з тим відсутній дозвіл (Рішення загальних зборів) на право вчинення таких правочинів у 2025 році або підтвердження фінансової звітності, що вартість чистих активів за даною закупівлею не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства. 1.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 1 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 1.3. Учасник повинен надати підтвердження на право вчиняти правочин: У разі наявності в установчих документах учасника певних обмежень (за строком, сумою тощо) учасник надає документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі. ІІ- вимога: 2.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Довідка або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ). 2.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 2 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2.3. Учасник повинен надати: Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Довідка або лист про те, що Учасник є платником податку на загальних підставах та не є платником ПДВ (для не платників ПДВ). ІІІ- вимога: 3.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3.2. Надання вищевказаних документів та інформації вимагалось: відповідно до пункту 3 додатоку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3.3. Учасник повинен надати: Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). ІV- вимога: 4.1. У складі тендерної пропозиції Учасника вимагалося надання документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договорів. Учасник надав довідку що містить інформацію про виконання аналогічних договорів №374 від 12.06.2025 в якій зазначено договір від 11.07.2022 №254 та копію зазначеного договору, разом з тим відсутні документи, що підтверджують факт його виконання у повному обсязі (акт виконаних робіт, акт наданих послуг). 4.2. Надання інформації та документів вимагалося: в пункті 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) додатку №2 до тендерної документації. 4.3. Учасник повинен надати: - довідка, що містить відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) за період 2021-2024 роки, а саме: найменування підприємств (організацій, установ, тощо), постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження), предмет договору, номер та дата укладання договору, сума за договором, скановану(і) копію(ї) аналогічного(их) договору(ів), зазначену(их) у вищевказаній довідці; До довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) необхідно надати: - скан-копію не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці про досвід виконання аналогічного договору; - скан-копію (ї) акту (ів) здачі-приймання робіт/послуг за цим Договором, що підтверджує (ють) його повне виконання, або іншого (их) документу (ів), що підтверджує (ють) виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору (ів). V-вимога: 5.1. У складі тендерної пропозиції Учасника вимагалося надання документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник надав довідку від 12.06.2025 №380 в якому зазначено власне обладнання, разом з тим на вищевказане майно (власне) НЕ надано балансову виписку, що вимагалася Замовником. 5.2. Надання інформації та документів вимагалося: 2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до додатку №2 тендерної документації. 5.3. Учасник повинен надати: - на обладнання та матеріально-технічну базу, що знаходиться у власності надаються документи, що підтверджують власність (договір, акт та/або накладні та балансова виписка). VI-вимога: 6.1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформації та документи які вимагалися Замовником, а саме: документального підтвердження наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід про наявність в штаті - експерта з технічного обстеження будівель і споруд, не менше 1 (одного) з кваліфікаційним сертифікатом (з технічного обстеження будівель і споруд), який перебуває з Учасником у трудових відносинах. Учасником надано довідку від 12.06.2025 № 375 в якій зазначено - експерт з технічного обстеження Болюк Сергій Васильвич на якого НЕ надано підтвердження трудових відносин з Учасником, що вимагалося Замовником (на підтвердження надати копію наказу про призначення або трудовий договір або цивільно-правову угоду або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу). 6.2. Надання інформації та документів вимагалося: в пункті 3. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку №2 до тендерної документації. 6.3. Учасник повинен надати: - довідка, складена в довільній формі, про наявність в штаті - експерта з технічного обстеження будівель і споруд, не менше 1 (одного) з кваліфікаційним сертифікатом (з технічного обстеження будівель і споруд), який перебуває з Учасником у трудових відносинах (на підтвердження надати копію наказу про призначення або трудовий договір або цивільно-правову угоду або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу); - для підтвердження надати копію(ї) кваліфікаційного сертифікату експерта з технічного обстеження будівель і споруд та копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (за необхідності проходження підвищення).
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.