Закупівлю оголошено - 19-09-2025, 15:42. Дата останніх змін - 19-09-2025, 15:42

Комп'ютерне крісло поворотне SIGNAL Q-025 Чорний OBRQ025Z

Комп'ютерне крісло поворотне SIGNAL Q-025 Чорний OBRQ025Z... Державна закупівля - UA-2025-09-19-011174-a Комп'ютерне крісло поворотне SIGNAL Q-025 Чорний OBRQ025Z від замовника ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 9/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-19-011174-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-19-013298-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-09-2025, 15:42
по 24-09-2025, 00:00

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2500
2 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:22704183 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія
Телефон:380960956642
E-mail:tend_deposvita@ukr.net
Місцезнаходження:
61002, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Сумська, 64
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Крісла офісні

1
штука
61002 , Україна , Харківська область , м. Харків , вул. Свободи, 19/21 ,
по 03-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Основахрестовина з роликамиАктивна19-09-2025, 15:42
Основний матеріал корпусуметалАктивна19-09-2025, 15:42
Матеріал оббивки сидіннятканина (мікрофібра)Активна19-09-2025, 15:42
Матеріал оббивки спинкисіткаАктивна19-09-2025, 15:42
БрендSIGNALАктивна19-09-2025, 15:42
Висота сидіння у верхньому положеннівід 530 до 530міліметрАктивна19-09-2025, 15:42
Висота спинки у верхньому положеннівід 1200 до 1200міліметрАктивна19-09-2025, 15:42
Регулювання висоти сидінняТакАктивна19-09-2025, 15:42
Наявність підлокітниківТакАктивна19-09-2025, 15:42
Регулювання висоти спинкиНіАктивна19-09-2025, 15:42
ГойданняТакАктивна19-09-2025, 15:42
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:42:18
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 15:42:13
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за поставлений Товар проводяться Замовником на підставі пункту 1 статті 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України протягом 30-ти (тридцяти) банківських днів після поставки Товару, згідно наданих Постачальником видаткових накладних, шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку затримки оплати, пов’язаної з відсутністю фінансування та/або з почерговістю здійснення Казначейством та органами Казначейства платежів за дорученнями клієнтів з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку, визначеного Порядком виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590, Покупець не несе жодної майнової та фінансової відповідальності перед Постачальником, штрафні санкції не застосовуються.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Банківські
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ