Закупівлю оголошено - 06-10-2025, 16:52. Дата останніх змін - 06-10-2025, 16:52

Шпатель

Шпатель... Державна закупівля - UA-2025-10-06-012488-a Шпатель від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Правобережний центр первинної медико-санітарної допомоги» Запорізької міської ради від 10/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-06-012488-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-06-016909-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-10-2025, 16:52
по 13-10-2025, 16:14

Поставка товару - одноразова, до 31 жовтня 2025р., силами та за рахунок постачальника.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
6500
6 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Правобережний центр первинної медико-санітарної допомоги» Запорізької міської ради
ЄДРПОУ:38969547 Досьє YouControl
Сайт:http://www.zcpmsd5.zp.ua
Контактна особа:Світлана Плаксіна
Телефон:+380612862805
E-mail:pklinikadzo@ukr.net
Місцезнаходження:
69097, Україна, Запорізька область,м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, будинок 25
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шпатель

5 000
штука
69097 , Україна , Запорізька область , м.Запоріжжя , вул.Запорозького козацтва, буд.25 ,
по 31-10-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ПакуванняІндивідуальнеАктивна06-10-2025, 16:47
МатеріалДеревоАктивна06-10-2025, 16:47
Кількість використаньОдноразовийАктивна06-10-2025, 16:47
ПризначенняОтоларингологіяАктивна06-10-2025, 16:47
СтерильністьТакАктивна06-10-2025, 16:47
Кількість одиниць в упаковцівід 100 до 100штукаАктивна06-10-2025, 16:47
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:52:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:06-10-2025, 16:47:56
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Договором проводяться на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних, у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника. Максимальним строком відстрочення платежу є 10 робочих днів з моменту отримання товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          10
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ