Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2025, 00:00
1. Розрахунки між Покупцем та Постачальником здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або Видаткової накладної відповідно до п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. Платіжні зобов’язання Замовника по цьому Договору виникають за умови наявності відповідного фінансування на його виконання. Фінансування за Договором здійснюється з казначейського рахунку, в межах кошторисних призначень на бюджетний рік. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі кошторисних призначень, в межах бюджетних асигнувань з моменту реєстрації Договору в Державній казначейській службі України. У разі затримки фінансування розрахунок із Постачальником за Товар здійснюється після отримання Замовником фінансування на закупівлю Товару. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів у разі тимчасового не проведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити Товар. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовується. 2. Відпуск пального повинен здійснюватися відповідно до платіжних талонів безпосередньо на стаціонарних АЗС згідно з «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1442 від 20.12.1997 (зі змінами). Пропозиції учасників щодо поставки пального з швидко монтованих пересувних модульних заправок будуть відхилені замовником як такі, що не відповідають технічним вимогам. 3. Поставка платіжних талонів, повинна здійснюватися частинами (партіями) згідно заявок Замовника. 4. Відстань від АЗС з яких ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість здійснювати відпуск пального до місця знаходження автотранспорту Замовника, який розташований за адресою: 37535, Полтавська обл., Лубенський р-н, с. Березоточа, вулиця Покровська, будинок 106А, повинна не перевищувати 15 км. (відстань вимірюється за допомогою інтернет – ресурсу Googlemaps). Постачальник має бути емітентом талонів, талон має бути єдиного зразка, єдиного бренду «АВТОТРАНС» 5.Термін дії талонів/скретч-карт має бути безстроковим або не менше одного року з моменту їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 130 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 650 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Березотіцька класична гімназія Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
| ЄДРПОУ: | 23547161 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Мисник |
| Телефон: | +389935888036 |
| E-mail: | berezoto4a@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 37535, Україна, Полтавська область,с. Березоточа, вулиця Покровська, будинок 106А |
0 |