Закупівлю оголошено - 20-06-2025, 14:40. Дата останніх змін - 17-07-2025, 00:00

Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці

Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці... Державна закупівля - UA-2025-06-20-008685-a Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці від замовника ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 6/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-06-20-008685-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-06-2025, 14:40
по 26-06-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 26-06-2025, 00:00
по 02-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 02-07-2025, 13:19
по 02-07-2025, 13:42

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2635000
2 635 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:26 350 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:26 350 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:23311317 Досьє YouControl
Контактна особа:Баранівська Ірина Олександрівна
Телефон:380445276644
E-mail:IBaranivska@dpsu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Сало-шпик солене мелене зі спе ...
2 635 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-07-2025, 13:19
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці

31 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
з 01-07-2025 по 31-10-2025
15410000-5
Сирі олії та тваринні і рослинні жири


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-07-2025 по 15-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, ВУЛИЦЯ ЛУЦЬКА будинок 3, 45400, Руслан Остропольський
Остаточна пропозиція:
2 111 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 618 880 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 10-07-25, 16:09:44
24

1. Пунктом 11.1. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено надання Учасником забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, а також з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Учасником на виконання цієї вимоги надано Банківську гарантію № 16/1301/18151/2025 від 30.06.2025 разом з накладеним відповідним КЕП Бедного Олега Ігоровича. Також, надано Довіреність № 1251 від 18.12.2024, вчинена від імені ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ» в особі виконуючого обов’язки Голови Правління Чичкаленка Дмитра Петровича про уповноваження заступника Директора Юридичного департаменту Акціонерного банку «ПІВДЕННИЙ» Бедного Олега Ігоровича представляти інтереси банку в межах повноважень, визначених довіреністю, з накладеним КЕП Чичкаленка Дмитра Петровича як заступника Голови Правління ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА АКЦІОНЕРНИЙ БАНК «ПІВДЕННИЙ». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка є підписантом довіреності, а саме виконуючого обов’язки голови правління. 2. Відповідно пункту 12 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати гарантійний лист про те, що у разі визначення його переможцем даної процедури закупiвлі, гарантує надання замовнику забезпечення виконання договору про закупiвлю у вигляді та у порядку вказаному у документації. 3. Відповідно пункту 2.3. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано видаткову накладну № 21999 від 09.12.2024, видаткову накладну № 22285 від 13.12.2024, видаткову накладну № 22872 від 27.12.2024 , видаткову накладну № 21500 від 29.11.2024, які не підтверджують виконання в повному обсязі договору №П/03/07/23-3 від 03.07.2023 згідно додаткової угоди від 25.11.2024 до Договору поставки №П/03/07/23-3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше. 4. Відповідно Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний рік відносно кінцевої дати подання пропозицій (з квитанцією про її прийняття), яка повинна підтвердити обсяг доходу (виручки) у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмета закупівлі. 5. Відповідно пункту 1.1. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати у складі пропозиції документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю, а саме: виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників та наказ про призначення або вступ на посаду, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів; довіреність або доручення на особу учасника про надання повноважень цій особі підписувати (завіряти) документи пропозиції (у разі, якщо інтереси учасника представляє не керівник, а уповноважена ним особа, яку уповноважено під час проведення спрощеної закупівлі підписувати документи пропозиції). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано Наказ №1 від 03 липня 2017 року «Про призначення директора». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю. 6. Відповідно пункту 1.4. Додатку 5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник мав надати довідку, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання пропозицій. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції надано довідку про вартість чистих активів товариства № 576 від 01 липня 2025 року, проте зазначена вартість чистих активів не відповідає вартості чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності станом на 31.03.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку, складена в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно вірно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 11-07-25, 16:09:44
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-07-2025 по 10-07-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Полтавська область, Лубенський р-н село Окіп, вул.Польова, будинок 11, 37511, Хворостяний Ігор
Остаточна пропозиція:
2 109 240 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 429 160 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-07-25, 14:26:10
24

1. Відповідно пункту 2.2. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції копію(ї) не менше одного виконаного аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в наданій Учасником довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємними частинами договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано копію(ї) не менше одного виконаного аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в наданій Учасником довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати копію(ї) не менше одного виконаного аналогічного(их) договору(ів), зазначеного в наданій Учасником довідці. Договір повинен бути наданий у повному обсязі, разом з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємними частинами договору. 2. Відповідно пункту 2.3. Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям мав надати у складі пропозиції документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (копія(ї) акту(ів) приймання-передавання товару та/або видаткова(і) накладна(і) та інше).

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-07-25, 14:26:10

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 109 240 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 429 160 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
30-06-2025, 17:39:49
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1.0
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 111 100 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
2 618 880 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
01-07-2025, 15:45:12
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
1
Доказ:
Документ
16-1301-18151-2025.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
витяг з Державного реєстру банків (5).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
довіреність 1251 від 18.12.2024 (5).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
завірена копія ліцензії з КЕП (5).zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
30
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
1

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-06-2025, 14:40:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:20-06-2025, 14:40:14
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:20-06-2025, 14:40:14

              Електронні тендерні вимоги

              1. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-06-2025, 14:40:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України код ЄДРПОУ 23311317 Місцезнаходження: Україна, вул. Ялтинська, 11, м. Київ, 02099 Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 11.2. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції відповідно до частини 4 статті 25 Закону повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції відповідно до частини 3 статті 25 Закону не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників
              2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Сало-шпик солене мелене зі спеціями в штучній оболонці
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              30
              Пошук... день
              день
              30 календарних днів.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-06-2025, 14:40:14
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              1
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Переможець спрощеної закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії (в паперовому або електронному вигляді). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. Сума гарантії зменшується на суму виконаних принципалом зобов’язань за договором або на суму виконаних гарантом платіжних зобов’язань за наданою гарантією. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після повного виконання переможцем договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) порушення переможцем, строків поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем, умов договору про закупівлю щодо якості (комплектності) поставки товарів/надання послуг/виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; 3) за порушення переможцем своїх зобов’язань, передбачених Договором; 4) за порушення переможцем інших умов Договору та чинного законодавства України. У разі невиконання або неналежного виконання зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, відповідно до умов договору про закупівлю, забезпеченого гарантією. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі неподання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі вважається таким, що відмовився від укладення договору про закупівлю та його пропозиція підлягає відхиленню на підставі п.3 ч.13 ст. 14 Закону.
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-06-2025, 14:40:14
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення договору
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ